Avatar billede jackson23 Nybegynder
27. april 2002 - 06:25 Der er 2 kommentarer

Hvilken afspiller til dette format

Jeg har downloadet 2 film (lovlige) fra nettet i formattet .mov. Hvilken afspiller bruger jeg? Win media, tar kun lyden uden billede
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
27. april 2002 - 06:31 #1
QuickTimePlayer, vil jeg tro. Windows Media Player burde også kunne afspille dem, men du mangler måske en bestemt video-codec.
Prøv at opgradere den til 7.1-versionen.
Avatar billede echsphilee Nybegynder
27. april 2002 - 07:52 #2
du skal bruge quicktime. media player kan ikke afspille mov. her er et link til Q: http://www.apple.com/quicktime/download/