Avatar billede johnschmidt Nybegynder
22. april 2002 - 15:18 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Design af CS-spray..

Jeg skal bruge et "billede" af en ridder / knight, som jeg skal bruge til et CS- spray.

Billedet må gerne være tegnet, computergrafisk eller et almindelig billed, men skal ha dinemtionerne 64*128..

Der behøver ikke være nogen baggrund, men jeg vil gerne ha plads til at tilføje noget tekst på sprayet.. Evt. ved siden af men også gerne over selve billedet..

Er der nogen der kan hjælpe med at finde et sådan billede vil jeg blive glad!!!
Avatar billede psoriasis Nybegynder
22. april 2002 - 15:25 #1
Jeg vil da gerne prøve.. Jeg post'er bare når jeg har fundet noget.
Avatar billede psoriasis Nybegynder
22. april 2002 - 15:38 #2
.. Hvad skal teksten være, forresten?
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
22. april 2002 - 15:41 #3
Der skal ikke tekst på i første omgang!!!
Avatar billede psoriasis Nybegynder
22. april 2002 - 15:52 #4
Ok, her er lidt > http://www.ka0z-clan.subnet.dk/eksperten/ridder.html > Virker URL'en ikke, så slet http://www. i det nye vindue.

- Men det er lidt svært at give dig, hvad du vil have, da du ikke har beskrevet det så nøje.
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
22. april 2002 - 15:58 #5
Det er ikke helt ringe det du har fundet. Dog er udbudet ikke så stort. Jeg kunne godt tænke mig noget mere simpelt, som hentyder til en ridder. måske et skjold eller en hjelm. De billeder du har fundet er lidt for detaljeret og derfor bliver de let grimme i CS..
Avatar billede jin Nybegynder
22. april 2002 - 16:11 #6
Psoriasis >> Jeg har lige kigget lidt på din side, og da jeg selv er en CS spiller, vil jeg gerne joine jeres klan !
Jeg spiller dewt rimelig meget...!
Kontakt mig på jin5000@ofir.dk eller jin_jin5000@hotmail.com hvis i gerne vil have mig med !

UNDSKYLD SPAMING PÅ DETTE SPM !!
Avatar billede uap Nybegynder
22. april 2002 - 16:29 #7
Avatar billede psoriasis Nybegynder
22. april 2002 - 16:53 #8
Ok, jin, jeg kigger på det.. Det er nu den gamle side du har gloet i, den nye er http://www.badyouth.dk

- Jeg undskylder også mange gange spamming på spm'et!
Avatar billede psoriasis Nybegynder
22. april 2002 - 16:55 #9
- Jeg kigger videre, johnschmidt.
Avatar billede psoriasis Nybegynder
22. april 2002 - 17:15 #10
Sårn, nu var der en ny. Samme adresse som før, hvis du udskifter ridder.html med ridder4.gif - Og hvis URL'en ik virker gør du osse bare det samme som før!
Avatar billede nonick Nybegynder
22. april 2002 - 17:17 #11
prøver muligvis senere
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
23. april 2002 - 09:32 #12
jo jo.. Der er ikke rigtig noget af det jeg har set som er 200 p værd.. jeg lader den står lidt endnu!!
Avatar billede lazze Nybegynder
23. april 2002 - 15:37 #13
Jeg GARANTERE dig at hvis du finder en illustrations bog der hedder "medusa" af en gut der hedder Chris Achilleos (som er illustrator og banke-hamrende dygtig)...så har du det sejeste billede at scanne ind..Jeg sidder og kigger på det nu! Scanner ? Kun på jobbet!..
Lazer
razmuzzen.dk
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
24. april 2002 - 10:29 #14
I don't have a scanner!!
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
24. april 2002 - 14:21 #15
Kommer vist ikke videre hér.. Jeg lukker spørgsmålet og afsætter lidt point for jeres tid. Jeg kan desværre ikke bruge jeres forslag!!