Avatar billede psyclown Nybegynder
11. april 2002 - 14:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

includes

jeg er ved at lave en slags bruger sys og der er forskellige lvls og når de logger ind skal der være forskellige menuer alt efter hvad lvl de er. Jeg har så brugt includes til de forskellige menuer og har følgende kode i BUNDEN af scriptet:

<%
    If Session("AdminPass") = "NOTOK" Then
%>
<!--#include file="includes/inc_footer.asp"-->
<%
    ElseIf Session("AdminPass") = "OK" And Session("AdminLevel") = "user" Then
%>
<!--#include file="includes/inc_footer_user.asp"-->
<%
    ElseIf Session("AdminPass") = "OK" And Session("AdminLevel") = "member" Then
%>
<!--#include file="includes/inc_footer_member.asp"-->
<%
    ElseIf Session("AdminPass") = "OK" And Session("AdminLevel") = "admin" Then
%>
<!--#include file="includes/inc_footer_admin.asp"-->
<%
    End If
%>

Problemet er at når jeg sætter det ind, så virker det hverken når man er logget ind eller når man er logget ud. Det kunne skyldes at jeg brugte include filer til det, men det kan jeg ikke rigtigt se hvorfor det skulle det.
Hvis der var en der kunne hjælpe mig med mit problem her, så ville jeg blive glad.

På forhånd tak!
Avatar billede rou Nybegynder
11. april 2002 - 14:33 #1
Include filer kommer altid med, uanset hvad du skriver i din ASP.
Det skyldes at de behandles før at ASP'en eksekveres.

Det kan nok forklare lidt af det.
Avatar billede mrr Nybegynder
11. april 2002 - 14:37 #2
Prøv at skrive dine Session variable ud og se om de har de rette værdier.

Din kode ser ud til at være rigtig nok!
Avatar billede psyclown Nybegynder
11. april 2002 - 14:38 #3
lidt forklaring måske ?
Avatar billede psyclown Nybegynder
11. april 2002 - 14:40 #4
Mine session variabler er fine nok
Avatar billede psyclown Nybegynder
11. april 2002 - 14:42 #5
Nu tror jeg, at jeg har fundet fejlen..
Avatar billede psyclown Nybegynder
11. april 2002 - 15:06 #6
lukker lige spørgsmålet, da jeg har nogle andre ting jeg lige skal have rette og selvom jeg ikke har få rettet den anden fejl i nu.