Avatar billede answermaster Nybegynder
08. april 2002 - 20:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Tekst fil

Hej.

Jeg vil gerne have at vide hvordan man gemmer en txt fil på harddisken og på ens hjemmeside(eks. www.friserverplads.dk/basicpage/ny tekst.txt)

Begge dele er meget vigtigt!!

/Answer
Avatar billede answermaster Nybegynder
08. april 2002 - 20:48 #1
Troede at det var let i flash, som det er i Visual Basic, men det er det åbenbart ikke! Jeg vender først tilnage i morgen aften. D. 9/4.

Håber at have fået nogle brugbare svar!

PS.
"skriv lige hvis det er umuligt!"
"hvis kun en af tingene virker, så skriv også det, tak!"

/Answer
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. april 2002 - 21:18 #2
Det er meget nemt, siden du kun vil ofte 10 point.
Så du kunne f.eks. søge lidt på diverse søgestationer, hvor
du helt sikkert finder en løsning.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. april 2002 - 22:15 #3
ofre = ofte
Avatar billede storslem Nybegynder
09. april 2002 - 00:30 #4
Du kan ikke gemme en txt-fil på din HD med Flash. Det skal du bruge PHP eller ASP til, men det er til gengæld også meget nemt.
Send din variabel (eller variabler) - altså indholdet som skal lægges i txt-filen - fra Flash med loadVariablesNum("x.php","").
Avatar billede baitianlong Nybegynder
09. april 2002 - 04:10 #5
Eller rettere med
getURL ("http://SERVERSIDE.asp?variabel1=hej&variabel2=hejigen", _self, "GET");

-og så skal SERVERSIDE.asp lave resten (o; !! -I dit tilfælde skal den enten skrive en fil på serveren, eller en cookie hos brugeren.
Avatar billede answermaster Nybegynder
09. april 2002 - 18:17 #6
Ingen af dem virker!

Og de virker heller ikke efter hensigten. Jeg skulle kunne åbne dem ligesom fx. notepad eller word gør det, og gemme igen.
Avatar billede storslem Nybegynder
09. april 2002 - 18:31 #7
Jo, de virker. Og det er rigtige svar på dit spørgsmål. Du skal nok arbejde lidt på at formulere dig klart!
Avatar billede baitianlong Nybegynder
10. april 2002 - 00:14 #8
Selvfølgelig virker mit "link" ikke !!!! -Det er sgu da et eksempel på at bruge getURL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede answermaster Nybegynder
10. april 2002 - 19:09 #9
>> legende.dk - Jeg er ikke helt dum!
>> storslem - formuler bedre!, hvordan. Det jeg har skrevet er nemt at forstå.

Konklusion:

Det virker ikke!

/Answer
Avatar billede answermaster Nybegynder
10. april 2002 - 19:11 #10
>> storslem

Du kunne OGSÅ formulere bedre. Du kunne f.eks. have formuleret dit svar, så jeg kunne have forstået det.