Avatar billede maninred Nybegynder
08. april 2002 - 19:30 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Giv lidt feedback på denne side......

Hejsa jeg er helt ny hjemmeside snedker, og kunne da godt tænke mig at høre hvad i synes om min første side.

http://www.alkoholdet.jaha.dk
Avatar billede master_nemo Nybegynder
08. april 2002 - 19:34 #1
haha den er sq feh nok, men den lugter langt væk af fontpage eller noget i den stil, og færdiglavet menu... men ellers er ferverne fede! gode sammensætninger :D
Avatar billede aey Nybegynder
08. april 2002 - 19:34 #2
frontpage generer fjollekode ...
Avatar billede maninred Nybegynder
08. april 2002 - 19:49 #3
ja det er frontpage - men hvorfor er det lige at alle kritisere frontpage ??
Og hvad skal man ellers bruge når man ikke lige har styr på html ??
Avatar billede gifle Nybegynder
08. april 2002 - 20:05 #4
Siden er sjov nok - og designet synes jeg er OK.
Hvad med at prøve Dreamweaver f.eks. ? Det kan man godt klare uden at være verdensmester i html - ellers er der skam en hel kategori her på eksperten der hedder DW ;o)
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
08. april 2002 - 21:13 #5
jeg synes ikke ddit design er godt...
der er ikke nok orden på den...
jeg kan ikke lide den første side der hvor man skal trykke for at komme ind på siden...
jeg synes heller ikke din forside er for heldig....
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
08. april 2002 - 21:17 #6
forsat....
når jeg lægger din side ned i systemlinien står der at siden hedder  "new page 1" det er ikke særlig smart....
jeg har også lagt mærke til at din menu skifter side....
hvorfor ikke holde den samme
stil på alle undersider, på dit site....

Jeg vil ikke sige den er særlig vellykket... men prøv igen det kommer engang... tror mmig har selv prøvet det...

den vil få 7@7 på en 13 skala hos mig

// Henrik Henneberg
Avatar billede aey Nybegynder
08. april 2002 - 21:23 #7
.. jeg er ikke så glad for frames ;)
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
08. april 2002 - 22:18 #8
Taget i betragtning at det er din første side, synes jeg da at den er meget flot!

Men pas på med animerede gif billeder! - De kan være ret iriterende at kigge på. - Desuden ser det meget begynder-agtigtud med dem :)
Avatar billede dennism Nybegynder
09. april 2002 - 07:43 #9
Synes det ser godt ud! Har ikke lige noget at klage over!