Avatar billede hougaard Nybegynder
19. juni 2000 - 20:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Name Pipes

Når jeg via sender Name Pipes, sender to byte-arrays efter hinanden, fejler kommunikationen mellem klient og server.

Hvis jeg derimod indsætter en pause mellem de to forsendelser, virker det fint.

Jeg ønsker dog ikke denne pause.

Hvordan løser jeg problemmet?
Avatar billede winkill Nybegynder
19. juni 2000 - 21:58 #1
Sammel de to byte-arrays i ét array. Du kan evt. markerer starten på et nyt array med 00 eller FF eller hvordan det nu passer ind i dit program.
Avatar billede hougaard Nybegynder
20. juni 2000 - 09:54 #2
Jeg vil sende flere pakker efter hinanden! f.eks. for ikke at indlæse 300 MB i mem.
Avatar billede winkill Nybegynder
20. juni 2000 - 21:21 #3
Ok, så duer det ikke.

Forresten, hvad er Nema Pipes ?
Avatar billede winkill Nybegynder
20. juni 2000 - 21:21 #4
"Name" selv følgeligt
Avatar billede hougaard Nybegynder
24. april 2003 - 14:46 #5
Jeg fandt en løsning, jeg kan ikke lige huske hvad det var!