Avatar billede hulabula Nybegynder
07. april 2002 - 19:48 Der er 42 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af PC

Hvad siger i til en her PC:

AMD Asus A7A266 DDR RAM
P4 Asus P4S333 DDR RAM

Fælles konfiguration
512 MB DDR RAM PC266
60 GB Harddisk 7200 RPM
Coolermaster køler
Geforce 3 TI200 128 MB DDR
3.5" Alps diskettedrev
Miditower WTY400 300Watt PFC PSU
Sampo 19" monitor TCO99 0.26 dot
Logitech trådløs tastatur og mus
Acer CD-RW 20/10/40 Nero SW
DVD 16xDVD /40xCD-ROM
Soundblaster Live 5.1 lydkort
Vikings X-200 Watt højtaler

Med pentium 4 1700 koster den 9599,-
Avatar billede nonick Nybegynder
07. april 2002 - 19:52 #1
Det er meget pænt vil jeg sige
Avatar billede hulabula Nybegynder
07. april 2002 - 19:53 #2
kan du ik finde noget dårligt ved ??
Avatar billede praetorian Nybegynder
07. april 2002 - 19:54 #3
vil råde dog til at få et AMD bundkort baseret på via K7T266A chipsettet istedet for K7T266 chipsettet.
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
07. april 2002 - 19:56 #4
K7T266A > Det jeg har...VIRKER PERFEKT
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2002 - 20:01 #5
Kig dog ind på datatel.dk og kig under brændere så får du en LiteOn 24/10/40 TIL KUN 699,- DEN ER SIKKER OG GOD ET VILDT KØB!
Avatar billede hulabula Nybegynder
07. april 2002 - 20:02 #6
jeg har en 24/10/40 i forvejen
Avatar billede totsk Nybegynder
07. april 2002 - 20:03 #7
Til en P4 syntes jeg det vil være en dårlig idé at vælge DDR-RAM. RD-RAM giver meget bedre ydelse til P4!
Avatar billede praetorian Nybegynder
07. april 2002 - 20:05 #8
Nu er problmet bare at selv Intel er ved at indse at RD-Ram er noget møj da det er vildt dyrt og stort set ingen anden end Intel bruger det.
Avatar billede hologram Nybegynder
07. april 2002 - 20:08 #9
http://www.eksperten.dk/spm/195018
Ser det ikke ret meget ud som en dobbeltbruger?
Avatar billede hulabula Nybegynder
07. april 2002 - 20:10 #10
nej, vi vil bare begge 2 have pc'en vurderet
Avatar billede rs2000 Nybegynder
07. april 2002 - 20:11 #11
Hvor er dette tilbud fra`????????
Avatar billede hulabula Nybegynder
07. april 2002 - 20:13 #12
det kunne du li og vide hva ??
Avatar billede rs2000 Nybegynder
07. april 2002 - 20:14 #13
Ja. Det lyder jo billigt:-)
Det er måske hemligt:-(
Har de ikke så mange at de sælger af dem?
Avatar billede hulabula Nybegynder
07. april 2002 - 20:16 #14
det er noget min far kan skaffe såe
Avatar billede hologram Nybegynder
07. april 2002 - 20:16 #15
Ærlig talt, det lugter langt væk af fusk.
Den ene tjener points, den anden bruger dem...
Kan vi ikke få en coadmin til at kigge lidt på det?
Avatar billede rs2000 Nybegynder
07. april 2002 - 20:17 #16
okie:-)
Avatar billede hulabula Nybegynder
07. april 2002 - 20:18 #17
hologram hvis du er så mistæksom så meld det da
Avatar billede hulabula Nybegynder
07. april 2002 - 20:20 #18
og desuden har jeg ik givet nogen point endnu vel
Avatar billede rs2000 Nybegynder
07. april 2002 - 20:23 #19
Ja,han øsler hele 5point ud;-)
Hvordan kan den ene brug og den anden tjene?
Det andet spørgsmål,tog han jo selv pointene igen.
Avatar billede hulabula Nybegynder
07. april 2002 - 20:24 #20
hehe, hold kæft en idiot ham hologram
Avatar billede rs2000 Nybegynder
07. april 2002 - 20:28 #21
Nu skal vi ikke til at kalde folk for det ene og andet.
Men hvad hans mistanke kommer fra ved jeg ikke.
Avatar billede hologram Nybegynder
07. april 2002 - 20:29 #22
Takker ydmygst for kommentaren... :)
Avatar billede rs2000 Nybegynder
07. april 2002 - 20:30 #23
velbekom
Avatar billede hologram Nybegynder
07. april 2002 - 20:30 #24
Det var nu hulabula jeg mente... ;)
Avatar billede hulabula Nybegynder
07. april 2002 - 20:31 #25
velbekom
Avatar billede rs2000 Nybegynder
07. april 2002 - 20:32 #26
nåååååeeeee.Ups.
Så skal jeg lade være med at blande mig.
Avatar billede hulabula Nybegynder
07. april 2002 - 20:34 #27
hvad kommer din mistanke fra hologram ??
Avatar billede fangel Nybegynder
07. april 2002 - 20:59 #28
hey, ang. PCen, jeg ville heller købe den med AMD Athlon XP 2100+ (evt langsommere) og så ville jeg finde et godt Via motherboard... (eller Asus med Via dele...) og til grafik kort er det godt, jeg vil nok bare hellere have et ATi Radeon 8500...

Dea_PG
Avatar billede praetorian Nybegynder
07. april 2002 - 21:02 #29
MSI's Nye bundkort baseret på Via K7T266A skulle være rigtigt gode, har selv et baseret på K7T266, og jeg har faktisk haft mulighed for at kunne have fået USB 2 for ca 9 måneder siden :-)(under den forudsætning at jeg havde købt det board som havde det), og på det tidspunk var MSI de eneste der havde det på deres boards(korreger mig lige hvis jeg tager fejl).
Avatar billede geek Nybegynder
07. april 2002 - 21:08 #30
Vel fordi 2 brugere opratter samme spørgsmål !!!

Hvis du allerede har en en 24/10/40 hvorfor vil du så have en "Acer CD-RW 20/10/40 Nero SW" i maskinen

Efter som det er en ret hurtig computer vil jeg tro du skal bruge den til spil. og så vil jeg BESTEMT fraråde dig at begynde at bruge trådløs mus & tastatur.
Det BØR man simpelt hen ikke - er alt for mange ulemper ved trådløs, hvis det skal blandes med spil... og selv om det ikke skal er trådløs stadig et produkt skabt af Fanden !!!!!

Geek
Avatar billede rs2000 Nybegynder
07. april 2002 - 21:17 #31
Jeg er ikke enig GEEK.
Jeg har lige fået Logitech's nye Cordless/Optical og det virker altså rigtig godt.
Men det er heller ikke helt billigt
Avatar billede geek Nybegynder
07. april 2002 - 21:39 #32
Okay kan godt være de er blevet bedre med tiden MEEEN... vil stadig ikke røre dem med en ildtang.

Hvis man skal have en ordentlig trådløs mus er den DYR fordi de normale trådløse mus ikke opdatere tit nok.
og man skal konstant skifte batterier i dem... og (ved ikke om det gælder alle trådløse Optical mus) har ikke en to vejs kommunikation, så musen ved ikke hvornår computeren køre og ikke så den bruger derved strøm HELE tiden og lyser også hele tiden...

Og tastaturene er ikke meget bedre...
Eftersom man tit i spil skal bruge en del taster på en gang er forbindelsen til computeren ikke stor nok til at sende alle igennem (har dog ikke tjekket de nyeste)
og ind i mellem kan man risikere at tastaturet "glemmer" at sende et "key up" event afsted så computeren derved tror at man bare holder en tast nede - IKKE fedt i spil, hvis man f.eks. bare bliver ved med at gå sidelens !!
Avatar billede fangel Nybegynder
08. april 2002 - 14:22 #33
jeg har trådløs tastatur, og jeg spiller en del... jeg har ingen problemer, men når jeg taget til Lan-Pary tager jeg altid et "normal" tastatur og mus med... som sikkerhed, der er intet være end at løbe tør for batteri når man er ved at vinde i et Spil...

Dea_PG
Avatar billede praetorian Nybegynder
08. april 2002 - 16:21 #34
Jeg har så købt en Logitech Mouseman Dual Ooptical og den kombinerer det bedste ved at bruge 2x optiske sensorer på hver 800 DPI=samlet 1600 DPi (correct me if i am wrong).  samtidigt med at den har kabel. Og som tastatur bruger jeg et gammelt keytronic KT-2000 :-). Og begge virker upåklageligt dog lige med den undtagelse at min mus og USB ikke gider sammen, men det er nok ikke musens skyld.
Avatar billede hulabula Nybegynder
08. april 2002 - 16:31 #35
Geek, hvor gammelt er de ting du har prøvet, for jeg kan da iværtfald sie at min trådløse mus bruger ik strøm hele tiden og den er da ik helt ny...

Jeg ved ik med tastaturer..men det finder jeg nok ud af
Avatar billede geek Nybegynder
09. april 2002 - 22:36 #36
hulabula : så hud jeg visker var det en "Logitech Cordless MouseMan Optical" vel nogle mdr. gammel

praetorian : Nemli !! MED hale !! Sådan det skal være !

Ud over de andre fejl (som i åbenbart ikke har noget imod eller mener existere) er det også ret træls at tage til et netparty hvor der sidder en stak andre folk med samme (skod) trådløse mus, da man normalt kun har et par forskellige frekvenser til rådighed...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. april 2002 - 17:33 #37
bumbumbigbass, hulabula, superseje og toasteren deaktiveres. Samme bruger
Avatar billede hologram Nybegynder
12. april 2002 - 18:03 #38
_Mange_ tak!
Avatar billede nator Nybegynder
07. maj 2002 - 20:30 #39
nikolajdu>> Du lÅgter!!!

Kender du ordet "magtmisbrug"?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. maj 2002 - 00:16 #40
nator - Jeg er nået dertil hvor du ryger samme vej hvis du udiser den attitude - Når jeg deaktiverer så mange brugere tror du så ikke jeg har en idé om hvad jeg gør.....

Et godt råd lad være med at provokere mig - Har du noget at sige så kom med det. Ellers så ryger du samme vej. Kald det magtmisbrug én gang til ogfarvel og tak til dig. Jeg føler overhovedet ingen lyst til at diskutere med folk uden argumenter....

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. maj 2002 - 00:17 #41
udiser = udviser
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. maj 2002 - 00:19 #42
nator deaktiveres, da han er smame bruger som qspi-virker-ikke/qspi-den-anden/nator

Fy for py for - Du må da lære af det.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. maj 2002 - 00:20 #43
ingen provokationer tl mig tak og slet ikke fra en gammel fusker.
Avatar billede fangel Nybegynder
08. maj 2002 - 14:24 #44
nikolajdu => hæhæ, hvor sådan skal det være, ikke nogle "dumme" undskyldninger, folk skal ikke slippe af med sådan noget... (altså lave to brugere...)

Dea_PG