Avatar billede warszawa Nybegynder
03. april 2002 - 20:43 Der er 18 kommentarer

Cisco certificering

er der nogle der kan hjælpe mig med at få fat i en facitliste til cisco, den der bliver taget på metalindustriensfagskole..
Avatar billede e.p. Nybegynder
03. april 2002 - 20:48 #1
Alle der gør det vil jeg med glæde melde, så de bliver smidt af eksperten
Avatar billede soreno Praktikant
03. april 2002 - 20:54 #2
e.p.> ??, er det ulovligt at distribuerer en facitliste?
Avatar billede e.p. Nybegynder
03. april 2002 - 21:10 #3
Selfølgelig er det det.....
Avatar billede soreno Praktikant
03. april 2002 - 21:15 #4
den er vel kun ulovlig hvis ejeren (eks. cisco) ikke ønsker den distrubueret. Men hvis jeg laver min egen kan jeg vel gøre med den som jeg vil ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. april 2002 - 21:57 #5
Jeg tror ikke at Cisco er glade for at alle svarene til de eksamener, som deres "brugere" skal op til, ligger tilgængelig på nettet. Så ryger meningen jo helt, med sådan en test!

Hvis du laver din egen test, ja, så må du selv bestemme om der må være en facitliste.

warszawa> Hvad med at bruge din tid i SKP til at læse om emnerne!
Avatar billede soreno Praktikant
03. april 2002 - 22:04 #6
det var egentlig også bare et principielt spørgsmål.. :)
Avatar billede morpheus Nybegynder
03. april 2002 - 22:10 #7
Er cisco eksamenen tilgængelig på nettet ?
Avatar billede e.p. Nybegynder
04. april 2002 - 00:22 #8
* Cisco eksamen er bygget op omkring x-antal spørgsmål, men selv om der sidder 5 til testen samtidig er det meget meget usansynligt at de kommer i bare nogenlunde samme rækkefølge

* Der er ingen mening overhovedet i at få et certifikat på noget som man ikke kan finde ud af.......vel

* Jeg har været de 4 semestre igennem, og nej det er sgu ikke altid nemt...... men det hele står i din bog, samt i online materiale
Avatar billede e.p. Nybegynder
04. april 2002 - 00:23 #9
(det skal dertil siges at jeg kan absolut ikke finde ud af ret meget i forhold til pensum.....men jeg er kommet igennem)
Avatar billede morpheus Nybegynder
04. april 2002 - 00:35 #10
Det kunne da være sjovt om Cisco havde en lille online test - eller en til download. Så kunne man da se om man var "kvalificeret" for at gå videre i pensum.

"* Der er ingen mening overhovedet i at få et certifikat på noget som man ikke kan finde ud af.......vel"

Hmmm... Og med det mener du ???
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
04. april 2002 - 08:10 #11
>>morpheus: der er masser af tests i cisco materialet.
1 for hvert kapitel samt 1 for hvert semester
så man er slet ikke i tvivl om hvorvidt man kan finde ud af det.

og så er der selve certificeringstesten som foregår hos et eksternt firma, f.eks. A-Team, hvor man bliver videoovervåget under testen !!!

Så snydere: Fis Af !
Avatar billede morpheus Nybegynder
04. april 2002 - 08:51 #12
A-Team, kender dem godt. De er lige gået konkurs ! :-(
- En af mine venner arbejder arbejder der
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
04. april 2002 - 09:05 #13
Surt.
Egentlig er det også Ajourit der stod for certificeringstesten, men på det tidspunkt jeg tog testen, var Ajourit lige blevet fusioneret med A-Team.
Men nu ser jeg lige på deres hjemmeside at de igen er fusioneret med Telenor Kompetence.

Jeg håber de selv kan finde ud af det :-)
Avatar billede robotten Praktikant
10. april 2002 - 09:26 #14
Apropos cisco og ders regler: Cisco tillader ikke engang en udskrivning af deres materiale. Dvs. de ca. 200 sider til hver semester skal læses på skærmen. Medmindre man self. køber bøgerne. Altså derfor ingen tvivl om, at der fra cicso's side ikke tillades at der udfærdiges en facitliste.
Avatar billede morpheus Nybegynder
10. april 2002 - 18:10 #15
Så burde denne side vel være noget for nybegyndere, øvede og advanced... http://www.labmice.net/networking/TCP.htm
Avatar billede robotten Praktikant
17. april 2002 - 14:02 #16
Skal der lukkes for dette (ulovlige) spm?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
17. april 2002 - 15:02 #17
ja, der sker vel ikke mere
Avatar billede robotten Praktikant
12. juni 2002 - 10:34 #18