Avatar billede remo007 Nybegynder
02. april 2002 - 10:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til et JavaScript jeg har fundet.

Jeg har fundet et JavaScript som lavet en dropDown funktion, i stil med den som er på jubii.

Jeg kan bare ikke hittet helt ud af hvordan jeg tilpasser den min side.

mvh

Remo.

ps

Jeg mailer Scriptet til den som kan hjælpe mig
Avatar billede cdc Novice
02. april 2002 - 10:34 #1
hvor har du fundet scriptet ? ( www.dhtmlcentral.html ?)

/cdc
Avatar billede remo007 Nybegynder
02. april 2002 - 10:38 #2
Nope jeg har set det på www.Hjoerring.dk
Avatar billede cdc Novice
02. april 2002 - 10:46 #3
jeg kan ikke se noget dropdown på den side. Hvad er det du vil have hjælp til......?
Avatar billede remo007 Nybegynder
02. april 2002 - 10:51 #4
Undskyld, jeg har ikke formuleret mig rigtigt, det er den reklame dropdown der kommer ned, når man går ind på siden.

NB..
Hvis du har en browser der er kører 5.0 og ned af ligger deb sig bag grafikken.
Avatar billede cdc Novice
02. april 2002 - 11:05 #5
ok så står jeg af, den derre reklame ting kender jeg ikke funktionen på

/cdc
Avatar billede olebole Juniormester
02. april 2002 - 16:09 #6
<ole>
Inden du går videre, skal du nok sammenligne koden fra Hjørring med den fra Jubii. Ham der har kodet Jubii's er faktisk aktiv bruger her på Eksperten og så vidt jeg ved, kom Computerworld til at bløde svært for at score den  ;o)

En anden ting er, at løsningen skal være frit tilgængelig her på E, før der kan udveksles points ... løsningen kan derfor ikke laves over mail/ICQ alene.
/mvh
</bole>
Avatar billede remo007 Nybegynder
02. april 2002 - 16:11 #7
Jeg har selv løst problemet.

jeg beklager :O)
Avatar billede olebole Juniormester
02. april 2002 - 16:13 #8
:oD
Avatar billede olebole Juniormester
02. april 2002 - 19:22 #9
Jeg tror, du skal se at få lukket spørgsmålet, hvis ikke du skal bruge hjælp.
Avatar billede remo007 Nybegynder
29. august 2002 - 07:53 #10
jeg lukker spørgsmålet