Avatar billede kalk Nybegynder
01. april 2002 - 00:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Chat Hjææælp (Haster)

Hej,
Jeg har en chat i forvejen der funker fint på www.radcon.lir.dk . Men nu vil jeg gerne have sådan at man kan se hvor lang man har været inde i chatten, og når man logger ud skal tælleren stoppe. Men næste gang man logger ind igen skal tælleren kører videre.
Når man har været inde i ca. 20 minutter skal man få et point.

Hvordan gør jeg det?

Jeg kører ikke chatten over MySQL

PS: Jeg havde desværre ikke flere point end 5
Avatar billede jelzin101 Praktikant
01. april 2002 - 00:34 #1
kalk>> dit tidl. spørgsmål blev deaktiveret, da det ikke er tilladt at oprette dobbeltspørgsmål.

luk dette spørgsmål eller det sker igen.

Mvh.
Jelzin101/CA
Avatar billede kalk Nybegynder
01. april 2002 - 00:35 #2
Hvordan lukker jeg det?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
01. april 2002 - 00:35 #3
læg et svar og accepter det selv.
Avatar billede kalk Nybegynder
01. april 2002 - 00:37 #4
Jeg accepter det.
Ved du hvor jeg kan få svaret på mit spørgsmål?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
01. april 2002 - 00:38 #5
desværre ikke, men hvis du giver det noget tid er der sikkert nogen der kan svare på det i : http://www.eksperten.dk/spm/192175