Avatar billede 9in Nybegynder
29. marts 2002 - 16:02 Der er 1 kommentar

"Compare FTP Servers"

Jeg skal have sammenlignet 2 FTP server. Ved dette mener jeg at alle filer, biblioteker etc. skal være 100% ens på de 2 server. Altså alt indhold på serverne skal være ens.

Jeg fandt et program der hed "OmniSync" der kunne gøre dette. Men problemet er det at OmniSync tilsydenlandende kun kan logge på FTP server med port 21 som indgangs port.

Så mit Spørgsmål er nu således:

1: Kan OmniSync logge på FTP server med f.eks port 2158 som indgangsport. Hvis ja så HVORDAN gør man det?

2: Er der nogen programmer der kan gøre det. Hvis ja HVILKE?
Avatar billede freekyzone Nybegynder
29. marts 2002 - 17:40 #1
FPT-sërver prog, eller FTP-clienter???

hvad er det du vil have fat i?

CuteFtp og CuteFtp PRO kan du selv vælge hvilket porte de skal logge på.. Men de er jo clienter.

Programmet som G6 FTP er FTP Server Prog. Med dette kan du selv indstille hvilket port du vil have ftp-server på...