Avatar billede kalk Nybegynder
26. marts 2002 - 22:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nyt vindue (Haster)

Hej,
Jeg har lavet en lille login form. I den login form er der en login submit knap. Den knap vil jeg godt have til at gøre sådan at når du klikker på den skal den åbne et nyt vindue som ikke indeholder scrollbars, status, adresselinie osv.

Kildekoden er her:
<form method="post" action="login.php">
<td width="220">
<font face="tahoma" size="1"><font color="black"><b>Brugernavn:</b></font>
<BR><input type="text" name="username" size="25" value="">
<BR><font color="black"><b>Password:</b></font>
<BR><input type="password" name="password" size="25">
</td>
<td width="200">
<font face="tahoma" size="1"><input type="Radio" name="option" value="chat" checked> Login
<BR><input type="radio" name="option" value="edit"> Ændre profil
</td></tr></table>
<P><input type="submit" value=" Login "></form>

Bemærk! Jeg ved godt at man bare kan skrive <form method="post" action="login.php"target="_blank">. Men når man skriver dette åbnes der et nyt vindue ja, men vinduen indeholder scrollbars, status osv.
DET MÅ DEN NEMLIG IKE INDEHOLDE.
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
26. marts 2002 - 22:56 #1
<a href="" onClick="window.open('blabla.php','Tilf','width=470,height=500');return false;">
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
26. marts 2002 - 22:58 #2
ja istedet for a href, så smider du den bare ind i submit knappen
Avatar billede jakoba Nybegynder
26. marts 2002 - 23:20 #3
<form method="post" action="login.php" target='vinduetsnavn'
  onsubmit="window.open( '', 'vinduetsnavn', featurliste );return true;">

mvh JakobA
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2002 - 10:24 #4