Avatar billede thehollow Nybegynder
26. marts 2002 - 10:08 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

JDeveloper-hjelp!

Hei
Jeg lurer på om det er noen her som vet om websider med eksempler og informasjon om:
- <jbo:DataSource .../>
- <jbo:ApplicationModule .../>
- <jbo:DataHandler .../>
- <jbo:DataSourceRef ...>
- <jbo:OnEvent .../>
- <jbo:FormEvent .../>
- <jbo:Row .../>
- osv

...hvordan dette virker og hvordan sammenhengen er. Jeg sitter helt fast her, og jeg finner ingen bra hjemmesider med bra informasjon om dette på. Jeg finner litt dokumentasjon, men ikke ett eneste eksempel.

// theHollow (Norge)
Avatar billede disky Nybegynder
26. marts 2002 - 12:55 #1
Det kan enten være JSP Custom Tags, eller noget properitært som JDeveloper bruger (er den kendt for)
Avatar billede thehollow Nybegynder
26. marts 2002 - 13:37 #2
Jeg vet hva det er, men jeg er interessert i å lære mer om det ved hjelp av eksempler, ikke systemdokumentasjon...
Avatar billede thehollow Nybegynder
26. marts 2002 - 13:38 #3
...så hvis noen vet om en side med kode-eksempler eller lignende, ville jeg blitt glad.
Avatar billede disky Nybegynder
26. marts 2002 - 13:50 #4
Avatar billede thehollow Nybegynder
26. marts 2002 - 14:03 #5
Hmmm...takk.
Det ser ut som en bra forklaring på generelle tags i jsp. Jeg trenger info om kun det som hører til jbo. Som en slags howto. Trenger å se et eksempel på hvordan en DataHandler spille sammen med Row, Row sammen med DataSource sammen med ApplicationModule osv...

Men takk for svaret uansett. Venter med poeng i tilfelle noen andre har et bedre svar.

// theHollow
Avatar billede disky Nybegynder
26. marts 2002 - 14:29 #6
hvis jbo  er jdeveloper object, skal du læse i Jdeveloper dokumentationen, er det ikke oracle som har lavet den ?
Avatar billede europe Nybegynder
04. april 2002 - 17:18 #7
Jeg sidder selv og arbejde med jbo tags og har det til at virke med JDeveloper9i release candiate ned til en oracle database også 9i. Jeg kan desvære ikke give link til det jeg lave da det er et internet system.
Der er mulighed for at gå ind på
http://technet.oracle.com
og søg på jbo
Avatar billede soelvpil Nybegynder
18. oktober 2002 - 08:32 #8
Hvad med at få lukket det spørgsmål.
Avatar billede disky Nybegynder
18. oktober 2002 - 08:49 #9
soelvpil:
Godt initiativ, jeg gik selv og funderede over om jeg snart skulle gøre det samme, men jeg venter lidt :)
Avatar billede soelvpil Nybegynder
18. oktober 2002 - 13:07 #10
Jeg har sendt en på alle ikke-lukkede spørgsmål i jsp-kategorien fra før april.

En udfordring kunne være at skrive et lille program der gjorde det samme automatisk.

Men hvis du får lyst kan du jo gå i gang med javakategorien!!!
Avatar billede disky Nybegynder
18. oktober 2002 - 13:22 #11
nej jeg tager J2ee istedet :))

Jeg skal se om jeg får tid i weekenden.
Avatar billede soelvpil Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:24 #12
Hvad med javascript og dhtml nu du er i gang (LOL)
Avatar billede disky Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:37 #13
NO WAY :-)