Avatar billede kongstad Nybegynder
10. juni 2000 - 23:56 Der er 9 kommentarer

counter

Jeg har brug for en counter som tæller hvor mange der er online i dette øjeblik.Det skal kunne sættes ind i et almindeligt html dokument. Enten java eller html
Avatar billede roslev Nybegynder
11. juni 2000 - 00:18 #1
Noget sådant skal laves serverside, og kan defor ikke klares med clientside-scripting... ASP eller PHP er løsningen...
Avatar billede netsrac Praktikant
11. juni 2000 - 01:33 #2
Hvis du har adgang til ASP og af en eller anden grund bare vil sætte det ind på en html side, kan du lave et lille javascript som henter oplysningen fra en asp fil, jeg kan godt hjælpe dig hvis det er det du ønsker!

Hvis du vil indsætte det på en side hvor du ikke har adgang til asp eller php så kan du godt glemme det!
Avatar billede kongstad Nybegynder
11. juni 2000 - 01:38 #3
jeg har adgang til asp, jeg har bare lidt dårlig erfaring med det
Avatar billede kongstad Nybegynder
11. juni 2000 - 01:39 #4
Og Php
Avatar billede roslev Nybegynder
11. juni 2000 - 01:44 #5
Prøv at kigge på http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=7491 , der er en komplet ASP løsning...
Avatar billede kongstad Nybegynder
11. juni 2000 - 01:44 #6
Og jeg kunne godt tænke mig hjælp, så får du også dine point
Avatar billede kongstad Nybegynder
11. juni 2000 - 01:49 #7
JEg har en global.asa og lagt test.asp ud. og jeg får en error tilbage.

se selv
http://www.whitehat.dk/kongstad/test.asp
Avatar billede kongstad Nybegynder
11. juni 2000 - 01:52 #8
Jeg har icq 16252323, og jeg smutter nu, jeg er gevaldig træt
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
11. juni 2000 - 11:21 #9
Skriv lige den kode du burger her...
Noget tyder på at du har glemt at afslutte din ASP kode med %>
Eller også har du glemt at afslutte en af dine sub's med </SCRIPT>