Avatar billede lau_r Nybegynder
24. marts 2002 - 12:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

af-installation af spil

Under installationen af et nyt spil gik der et eller andet helt galt og filerne blev placeret de mærkeligste steder på min computer. Windows XP kan se programmet i menuen "tilføj/fjern programmer" men der sker intet når jeg forsøger at fjerne det. Kan jeg manuelt fjerne programmet så? jeg kan ikke installere det forfra så længe windows opfatter det som installeret.
Avatar billede eaz Nybegynder
24. marts 2002 - 12:58 #1
har du nogen ide om hvad det er for et spil det er gået galt med?
Det ville være lidt nemmere for os andre, hvis vi vidste det.
Hvis du har forsøgt at installere spillet, men det ikke vil, prøv da at omdøbe navnet på mappen spillet ligger i og prøv at installere igen (istedet for at slette med det samme).
Så kan man håbe på at spillet ikke kigger alt for meget i registreringsdatabasen.
Avatar billede lau_r Nybegynder
24. marts 2002 - 13:14 #2
Spillet findes kun i registreringsdatabasen. Hvordan fjerner jeg det derfra?
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
24. marts 2002 - 13:52 #3
Du søger på navnet på spillet, eller spille producenten i regbasen og sletter alle nøglerne .. ellers kan du bruge Magictweak til at fjerne det . eller regcleaner
Avatar billede lau_r Nybegynder
15. januar 2003 - 02:39 #4
min computer blev stjålet så problemet er ikke længere mit.
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
15. januar 2003 - 06:13 #5
LOL dårligere undskyldning kan man da ikke komme med det er næsten 1 år siden du lavede spørgsmålet!