Avatar billede bubby Nybegynder
07. juni 2000 - 18:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Scrolle i en table

Tjaaa... kan man scrolle i en tabel?
Altså hvis nu man skal ha angivet en fast størelse på tabellen kan man så sætte den til at scrolle hvis tæksten fylder mere en tabellen størelse... for hos mig bliver tabellen bare større hele tiden, så hvordan gør man, hvis man altså kan?
Avatar billede bubby Nybegynder
07. juni 2000 - 18:03 #1
ja der skulle da stå teksten der... men hva fanden stavefejl dør man jo ikke af!
Avatar billede stoffer Nybegynder
07. juni 2000 - 18:07 #2
Det kan du ikke i en alm html tabel, så skal du lave en DHTML scroll funktion, som du kan finde mange af...

ekspemelvis på www.bratta.com
Avatar billede bubby Nybegynder
07. juni 2000 - 18:12 #3
er der ikke andre muligheder hvis jeg ikke gider at bruge frames?
Avatar billede stoffer Nybegynder
07. juni 2000 - 19:09 #4
Nej, du kan ikke lave det uden DHTML, men det er da heller ikke svært når du får scriptet foræret fra bratta.com :). OG der er flere rundt omkring, bare surf lidt, så finder du nok et der passer til dig.....

du kan selvf. også lave en iframe, men den virker kun i IE4+
Avatar billede bubby Nybegynder
07. juni 2000 - 20:12 #5
hmmm ok... men så tak for svaret ;o)
Avatar billede jw Nybegynder
07. juni 2000 - 21:34 #6
Bemærk lige at iframe vist virker
Netscape 6, men der går selvfølgelige lidt inden den er standard :-(
Avatar billede stoffer Nybegynder
08. juni 2000 - 09:05 #7
no problem :)