Avatar billede sabmobil Nybegynder
17. marts 2002 - 18:56 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

SMS SENDER

hvor kan jeg finde nogle færdig lavet koder til en SMS sender. har prøvet netcoder.dk men de virker ikke
Avatar billede disky Nybegynder
17. marts 2002 - 18:57 #1
Send til nummer@sms.tdm.dk

efter sigende virker det faktisk til alle numre.

Hvis det ikke gør kan du godt glemme det, pga nummerportabilitet.
Avatar billede luffej Nybegynder
17. marts 2002 - 18:58 #2
disky> Det virker kun til tdc kunder"
Avatar billede krukken Juniormester
17. marts 2002 - 18:58 #3
Avatar billede krukken Juniormester
17. marts 2002 - 18:59 #4
Jeg mener at jeg har fundet en på den side en dag!
Avatar billede sabmobil Nybegynder
17. marts 2002 - 19:01 #5
det skal bare være en enkel sender
Avatar billede sabmobil Nybegynder
17. marts 2002 - 19:01 #6
hvad er nummerportabilitet
Avatar billede disky Nybegynder
17. marts 2002 - 19:04 #7
luffeJ.

jeg har telmore og den virker også til mit nummer, som er i TDC nummer pulje.
Avatar billede praetorian Nybegynder
17. marts 2002 - 19:09 #8
Sabmobil:

Det er at du nu kan tage dit mobil nummer med dig når du skifter operatør. Før i tiden var de første 4 cifre forskellige fra udbyder til udbyder. Men på grund af at nummerportabiliteten er trådt i kraft gælder det ikke længere
Avatar billede sabmobil Nybegynder
17. marts 2002 - 19:11 #9
men kan jeg ikke finde en gratis sms sender som jeg kan sætte ind på min hjemmeside
Avatar billede krukken Juniormester
17. marts 2002 - 22:38 #10
<form method="post" action="http://www.1klik.dk/mobil/sms/default.asp">
<table border="0">
<tr><td><font size="2">Mobilnr:</td><td><input type="input" name="modtager" size="8" maxlength="8"></td></tr>
<tr><td><font size="2">Fra:</td><td><input type="input" name="afsender" size="28"></td></tr>
<tr><td><font size="2">Besked:</td><td><input type="input" name="besked" size="28"></td></tr>
<tr><td> </td><td><input type="submit" value="Send"></td></tr>
</table>
</form>
Avatar billede krukken Juniormester
17. marts 2002 - 22:39 #11
Avatar billede krukken Juniormester
17. marts 2002 - 22:39 #12
Det skulle altså virke, jeg har slev prøvet det, og det fungede rimelig godt!
Avatar billede sabmobil Nybegynder
19. marts 2002 - 15:27 #13
tak krukken her er pointne