Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2002 - 21:49 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvad er forskellen på ... ??

Hejsa

Hvad er forskellen på Macromedia Dreamweaver og Macromedia Homesite ???
Avatar billede ducks Nybegynder
13. marts 2002 - 21:52 #1
Jeg vil skyde på at Dreamweaver er bedst, men prøv www.macromedia.com - så kan du selv vurdere
Avatar billede addy Nybegynder
13. marts 2002 - 21:58 #2
Macromedia Homesite er det program Macromedia har overtaget fra det firma de opkøbte på et tidspunkt(kan ikke huske navnet). Macromedia Dreamweaver er deres Macromedias produkt.
Avatar billede addy Nybegynder
13. marts 2002 - 21:59 #3
macromedias = eget
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2002 - 22:51 #4
OK, men er der ingen forskel på programmerne ??? Hvad er f.eks best til programmering af PHP og ASP Hvad er bedst til Design ??
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
13. marts 2002 - 23:24 #5
Dreamweaver er et WYSIWYG-program ( What You See Is What You Get ) Det vil sige du kan designe ting uden brug af kode. Homesite er en html-editor, hvilket vil sige et program der mest af alt hjælper dig til at holde styr på din kode.

DGP
Avatar billede olebole Juniormester
14. marts 2002 - 00:44 #6
<ole>
Allair hed firmaet - og HomeSite er også en WYSIWYG-editor. Som sådan lugter den nu fælt ... endnu mere end markedets andre.

Som HTML-editor derimod styrer den suverænt - sammen med BBEdit, hvis man koder på Mac. Eller rettere: Mens Allair udgav den styrede den for vildt .... lad os bare håbe, der ikke går for meget MM i den  ;o)
/mvh
</bole>