Avatar billede finnwikke Nybegynder
13. marts 2002 - 17:47 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

RAR-filer

Adobe.GoLive.v6.0.SHOCKiSO ShareReactor.rar

Ovenstående fil har jeg downloaded på nettet i håb om det er en betaudgave af Golive 6.0. Filen er på ca 450mb.
Jeg har ikke bakset med RAR-filer før, men har funder et program til
at pakke filen ud. Nu står jeg med diverse filer og ved ikke hvordan skal få udbytte af disse. Der er ingen "install eller setup-fil"!
Er der hjælp at hente her ??Eventuelt henvisning til, hvor jeg kan blive klogere
Mange hilsner
Finn
Avatar billede hojben Novice
13. marts 2002 - 17:49 #1
Avatar billede hojben Novice
13. marts 2002 - 17:49 #2
buckers læste forkert *g*
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2002 - 17:51 #3
Det ligner da vist ikke lige Adobes normale distributions metode
Avatar billede razorgoose Nybegynder
13. marts 2002 - 17:53 #4
brug hojben´s forslag og start winrar op...find din mappe med alle filer og dobbelt klik på denne fil shklive6.r00
så kommer der en bin og que fil...
dem kan du brænde med fireburner eller cdrwin

Razorgoose
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. marts 2002 - 17:54 #5
finnwikke>> fik du denne download fra adobes side eller en mere suspect side?
Avatar billede darkside Nybegynder
13. marts 2002 - 17:57 #6
finnwikke, du er hermed blevet anmeldt, du snakker om warez, hvilket ikke hører til på eksperten.dk!

/DarkSide
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. marts 2002 - 18:04 #7
Jeg støtter darkside der da der ikke findes en Demo download af golive på Adobes hjemmeside.
Avatar billede finnwikke Nybegynder
13. marts 2002 - 18:05 #8
Jeg må gå til bekendelse. Det er ikke en autoriseret Adobe-fil
Jeg forsøgte at blive betatester på v.6.0 men uden held. Fandt denne fil på nettet og troede
det måske var en betaversion. Jeg ville gerne se PHP og Golive arbejde
sammmen med en database
Darkside !! Hvordan anmeldt ?? Så vidt jeg ved har jeg ikke begået nogert ulovligt
Avatar billede hojben Novice
13. marts 2002 - 18:07 #9
Jeg må gå til bekendelse. Det er ikke en autoriseret Adobe-fil

er vist bevis nok for noget ulovligt....
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. marts 2002 - 18:07 #10
finnwikke>> A tryout version of GoLive 6.0 will be available soon.

http://www.adobe.com/products/golive/tryreg.html

Du må bare have lidt tålmodighed.
Du er vel anmeldt for at stille spørgsmål der så tydeligt handler om warez.
Avatar billede finnwikke Nybegynder
13. marts 2002 - 18:10 #11
Jeg beklager- men tro mig- jeg er ikke til Warez. Kan man ikke slippe med en advarsel
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. marts 2002 - 18:11 #12
Det er op til co-admin
Avatar billede finnwikke Nybegynder
13. marts 2002 - 18:13 #13
Anmeldt til hvem ??
Iøvrigt tror jeg at jeg stille lusker bort.At påberåbe sig uvidenhed er åbentbart ikke godt nok
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. marts 2002 - 18:17 #14
husk at lukke spørgsmål.

Anmeldt til admin/co-admin
Avatar billede dmcn Praktikant
13. marts 2002 - 18:23 #15
finnwikke slettes.

finnwikke : Det er ikke kun pga. dette spørgsmål du slettes. Du har ydermere mange åbne, besvarede spørgsmål, og du har ikke tjent et eneste point ved at hjælpe andre.
Du er velkommen til at oprette dig igen, når du har læst reglerne, samt er villig til at gøre lidt for den hjælp du modtager.