Avatar billede mannnn Nybegynder
10. marts 2002 - 16:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kable tv

Kan det lade sig gøre at se gratis tv1000 på sit pctv kort, har stofa kabel tv.
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2002 - 16:13 #1
Ja, men det er ulovligt.
Avatar billede mannnn Nybegynder
10. marts 2002 - 16:15 #2
how?
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2002 - 16:16 #3
Som sagt er det ulovligt og jeg bidrager ikke til ulovligheder, og du burde ikke opfordre til ulovligheder.
Så bliver du anmeldt for misbrug.
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2002 - 16:18 #4
Eksperten skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for information, der kan bruges til ulovlige formål.
Avatar billede mannnn Nybegynder
10. marts 2002 - 16:18 #5
jeg opfordre ikke. Da du ved hvordan det gøres må du jo selv have udført lidt ulovligheder????????????????????
Avatar billede mannnn Nybegynder
10. marts 2002 - 16:24 #6
Og nej det kan ikke lade sig gøre, da stofa ikke sender et scrambelt signal ud til brugeren før denne har lejet en decoder hos dem.

TOO BAD ASS
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2002 - 16:25 #7
Der er forskel på at vide hvordan man gør og virkelig gøre det.

Du er anmeldt for misbrug!
Avatar billede dmcn Praktikant
12. marts 2002 - 15:28 #8
mannnn : Du bliver ikke slettet i denne omgang, men du skal oppe dig meget hvis du vil overleve særligt længe herinde.