Avatar billede tomm Nybegynder
02. juni 2000 - 13:17 Der er 2 kommentarer

Hjælp til ny database (Ac 2000) 2

Til Privaten
Håber du vil hjælpe med ordre og ordrelinier, jeg forstår det ikke. Jeg er jo begynder indenfor dette her.
mvh/ida
Avatar billede drzero Nybegynder
02. juni 2000 - 13:42 #1
Kan du ikke give lidt flere oplysninger, du vil oprette en ny database i Access 2000 men hvad skal den bruges til, og hvad skal den indeholde?

--
Anders
Avatar billede hsgroup Nybegynder
04. juni 2000 - 20:13 #2
Hej Ida
måske du skulle over et bogføringsprogram med fakturering og alt det andet, det er ikke så dyrt og meget lettere ;-)