Avatar billede ts Nybegynder
01. juni 2000 - 20:52 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

Web designer

Jeg kan godt lide at designe hjemmesider til Internettet, men jeg kan bare ikke finde en uddannelse som har noget med webdesign at gøre og det er altså ret irreterende.
Er der nogle som har et godt forslag til hvilken uddannelse man kan gå igang med og hvor man lærer noget om webdesign?
Avatar billede nof Nybegynder
01. juni 2000 - 20:56 #1
Hej,

jeg mener at en multimediedesigner har meget med webdesign at gøre...

/nof
Avatar billede nof Nybegynder
01. juni 2000 - 20:59 #2
...du kan jo lige tage et kig på http://www.multimediedesigner.com/
Der kan du finde en masse information om uddannelsen.

/nof
Avatar billede tomsommer Juniormester
01. juni 2000 - 22:11 #3
HTX
Avatar billede netsrac Praktikant
02. juni 2000 - 00:40 #4
tomsommer >> Hvad er det lige HTX har med webdesign at gøre ???
Avatar billede mkelle1 Nybegynder
02. juni 2000 - 00:43 #5
er kig på http://www.edbuddannelser.dk/
Her kan man finde alt om edb-uddannelser i Danmark
Avatar billede bubby Nybegynder
02. juni 2000 - 18:39 #6
ts>>jeg kender en som underviser i multimediedesigne på aats... og han siger at det er det du skal hvis du vil noget med design også indefor html
Jeg har set nogen af de sites eleverne bliver sat til at lave... og tro mig det er ikke lette opgaver... så du skal være god!
Avatar billede hh2318 Nybegynder
02. juni 2000 - 21:36 #7
Ja det må være multimediedesigner
de har meget med webdesign at gøre...
Avatar billede ts Nybegynder
03. juni 2000 - 11:13 #8
Tak for de mange gode forslag !!!