Avatar billede hh2318 Nybegynder
01. juni 2000 - 17:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

brug af eksperten

jeg har lagt to spørgsmål ind i mappen delphi
jeg har fået nogle fine svar på mine spørgsmål også kommer problemet

Hvordan acceptere jeg et svar ??????

når jeg kigger under min profil, fortæller den at jeg ikke har oprettet nogen spørgsmål ???????
Avatar billede nof Nybegynder
01. juni 2000 - 17:45 #1
Hej,

inde i spørgsmålet markerer du den person, hvis svar du vil acceptere, derefter trykker du på "Accepter".

/nof
Avatar billede retep Nybegynder
01. juni 2000 - 17:47 #2
Hmmm... Det ser mærkeligt ud? Hvad er det for spørgsmål du har oprettet?
Avatar billede hh2318 Nybegynder
01. juni 2000 - 18:01 #3
det er lidt mystisk ???
dette spørgsmål kan jeg accepter eller afvise men under delphi har jeg to spørgsmål der har jeg ikke muligheden
mystisk ??????
Avatar billede retep Nybegynder
01. juni 2000 - 18:06 #4
Hvis man kigger under din profil, kan man heller ikke se at du har oprettet dem. Måske du har oprettet dem under et andet navn?

Hvad er det for spørgsmål?
Avatar billede nof Nybegynder
01. juni 2000 - 18:58 #5
...jeg kan se et af de spm. som du har oprettet i Delphi kategorien.

/nof
Avatar billede retep Nybegynder
01. juni 2000 - 19:37 #6
Ja, men det er også oprettet efter dette spørgsmål...