Avatar billede planet Nybegynder
08. marts 2002 - 10:01 Der er 48 kommentarer og
1 løsning

Design af logo ... hvem er frisk ?

Hej

Jeg står overfor at skulle have lavet et logo til min nye hjemmeside (som jeg tror kan blive et stort hit), og jeg ved med mig selv at jeg ikke er en ørn til den slags.

Er der nogle superkreative folk som vil bruge lidt krudt på at komme med et forslag til et logo ?

Jeg kan desværre ikke tilbyde penge, men jeg har 150 point til den der laver det bedste logo, og 50 i trøstpræmie til den der bliver nr. 2.

Jeg ønsker ikke at oplyse de nærmere detaljer omkring logoet her - men hvis du er interesseret så mail mig venligst på logodesign@janke.dk, så vender jeg hurtigt tilbage.

Mvh. Planet
Avatar billede noon Nybegynder
08. marts 2002 - 10:02 #1
jeg laver det i aften hvis du accebtere mig nu
Avatar billede planet Nybegynder
08. marts 2002 - 10:04 #2
Hej noon - hvor skal jeg sende oplysninger hen ?
Avatar billede manon Nybegynder
08. marts 2002 - 10:31 #3
hey - ikke for noget, men det i gør her ser meget mistænkeligt ud og i risikere begge at blive smidt ud.

Noon >>>

Jeg vil anbefale dig at postere et link til planet´s logo i aften – ellers tyder dette på, at i snyder.

Planet >>>

Du er kun 6 dage gammel i dette forum, men du skal vide hvordan det hænger sammen.
Alle skal have lov til at svare – du kan ikke bare give en eller anden bruger 200 point for et ”ok, jeg laver det for dig” svar. Vi skal kunne se og deltage på lige fod.
Avatar billede hojben Novice
08. marts 2002 - 10:40 #4
<snip> men jeg har 150 point til den der laver det bedste logo, og 50 i trøstpræmie til den der bliver nr. 2.</snip>

Hvordan ville du få det regnskab til at stemme???

ALT hvad der bliver givet point for herinde skal for det første som manon rigtigt siger være muligt for alle at byde på og iøvrigt skal det ligges tilgængeligt for alle så vi kan se det og ikke opfatte det som pointoverførelse eller direkte snyd...

Noon > Den der holder bare IKKE!!!! Spørgsmål SKAL være udført FØR det accepteres... ikke før det overhovedet er lavet..
Avatar billede planet Nybegynder
08. marts 2002 - 10:53 #5
Hej med jer to !

OK, jeg er ny herinde, og var slet ikke opmærksom på den slags.
Blev bare glad da jeg så at én ville hoppe på opgaven, og accepterede hurtigt.

Men, er taget til efterretning.

Mvh. Planet
Avatar billede manon Nybegynder
08. marts 2002 - 11:02 #6
planet >> NEJ !!!

Du skal sørge for at få dine point tilbage og stille spm påny!
Avatar billede manon Nybegynder
08. marts 2002 - 11:03 #7
NOON >>

Opret et spm til "PLANET" og giv de 200 point tilbage - som så planet acceptere - så kan planet stille udbyde og stille spm påny - og NOON kan svare hvis han har noget at byde på !!
Avatar billede noon Nybegynder
08. marts 2002 - 11:22 #8
nej jeg laver et logo i aften
Avatar billede simonia Nybegynder
08. marts 2002 - 11:32 #9
Det er da at røvrende folk, der er da mange herinde, der kan lave noget, der er 10 gangee bedre for det første og for det andet ville både jeg selv og mange andre kunne have givet ham svar og forslag langt før i aften.

Er alt for enig med manon her!
Avatar billede manon Nybegynder
08. marts 2002 - 11:37 #10
NOON >> Jeg vil klart anbefale dig at give de 200 point tilbage til planet !
Avatar billede noon Nybegynder
08. marts 2002 - 11:38 #11
jjeg vil sq da lave et logo i aften
Avatar billede simonia Nybegynder
08. marts 2002 - 11:41 #12
Han har endda både fået trøstepræmien og 1. præmien*GGGG*
Avatar billede planet Nybegynder
08. marts 2002 - 13:44 #13
Noon, er du ikke klar på at føre points tilbage når jeg kan udbyde påny ?
Jeg var ikke klar over at jeg overtrådte nogle "etiske" regler ved at acceptere dit svar hurtigt, og jeg vil nødigt gøre mig upopulær herinde.

Du kan jeg så selv komme med dit bud når jeg udbyder påny ...

Uanset hvad vil jeg meget gerne høre fra dig snart.

Mvh. Planet
Avatar billede manon Nybegynder
08. marts 2002 - 14:40 #14
planet >>

godt - det siger sig selv - du køber ikke en vare uden at vide hvad det er *s* - medmindre der er lusk i det *s*

Og hvis du vil have lavet et fedt logo - så kontakt E-brugeren "Lee" eller "CDC" som har stor respekt som banner-designer her på eksperten og er seriøse om en opgave!
Avatar billede simonia Nybegynder
08. marts 2002 - 16:23 #15
Manon, jeg synes nu heller ikke, jeg har klaret mig for dårligt på det område;) Har da i al fald fået accepteret langt de fleste;)
Avatar billede deacon Nybegynder
08. marts 2002 - 16:26 #16
Jeg kan da godt lave dig et logo...
Avatar billede deacon Nybegynder
08. marts 2002 - 16:26 #17
Hvis du lige gider oprette et nyt spm, der hedder point til deacon, men du kan bare vente med at acceptere mig... så laver jeg nemlig et nu!
Avatar billede simonia Nybegynder
08. marts 2002 - 16:29 #18
Deacon: nu er du lige så plat som noon. Det er jo akkurat det samme igen! Vi sidder faktisk en del her, der godt vil komme med et bud til ham, hvorfor skulle han dog så give dig points, uden at have set om du overhovedet kan mere end at skrive en tekst på en hvid baggrund???
Avatar billede deacon Nybegynder
08. marts 2002 - 16:30 #19
Avatar billede deacon Nybegynder
08. marts 2002 - 16:31 #20
de nederste er de nyeste, de øverste er nok grimme, men jeg er langt bedre nu!
Avatar billede deacon Nybegynder
08. marts 2002 - 16:35 #21
planet> tag et kig på www.logoeditor.webbyen.dk og se om du bliver inspireret af nogle af dem, så kan du kontakte mig, og lad mig lave dig et logo!
Avatar billede simonia Nybegynder
08. marts 2002 - 16:38 #22
Tjaaaeee det skal hver enkelt jo bedømme. Personligt føler jeg mig blot bekræftet i min udtalelse nu.
Avatar billede planet Nybegynder
08. marts 2002 - 21:41 #23
Nå, Noon - har du glemt alt om mig nu hvor du har fået de 200 point ?

Du har ikke skrevet til mig endnu så jeg kan give dig oplysningerne du skal lave logo udfra :o(

Life is a bitch, and then you grow up, and then you marry her.

:o( Planet
Avatar billede simonia Nybegynder
08. marts 2002 - 21:56 #24
Virkeligt skod det her. Planet synes du burde sende en mail til en admin. Nu er det jo ikke 10 points vi snakker om, men 200, som er max herinde og fra en ny bruger, der får 300 til at starte på.
Avatar billede lee Nybegynder
08. marts 2002 - 22:38 #25
Hold kæft hvor er det her for langt ude.... et er at noon lokker 200 points ud af en ny bruger... et andet er at deacon 6 timer efter forsøger at gøre det samme, i SAMME spørgsmål.. det ER sguda for dumt !!!!

noon se at få givet de points tilbage til planet !

/Lee
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. marts 2002 - 23:56 #26
ligger der ikke et svar inden midnat (lige om lidt) fra noon, anmelder jeg ham for misbrug af Eksperten. Den måde behandler man dælme ikke nye på. Man svarer FØRST på et spørgsmål når man har et endeligt svar...
Avatar billede simonia Nybegynder
08. marts 2002 - 23:59 #27
Ja, havde det været min første dag noget sådan var overgået mig på Eksperten, havde jeg mistet alt for stedet med det samme.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. marts 2002 - 00:05 #28
noon er hermed anmeldt for misbrug af Eksperten. Jeg har lagt følgende besked til Admin:

"Dette er ikke bare en anmeldelse for dette spørgsmål. Jeg har gennemlæst alle spørgsmål noon deltager i, og i stort set hvert eneste, smider han et 100% inkompetent svar. Tydeligvis alene for at score lette point.

I det aktuelle spørgsmål snyder han oven i købet en ny bruger på det groveste.

Absolut ikke en bruger jeg er interesseret i at se på Eksperten."

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. marts 2002 - 00:18 #29
Avatar billede planet Nybegynder
09. marts 2002 - 00:49 #30
Det må nu konstateres definitivt at noon har snydt mig på det groveste.
Han lovede at lave logo her til aften, men han har ikke engang gidet at tage kontakt til mig.

Sjældent er jeg blevet tørret så groft, jeg var åbenbart altfor naiv :o(
Avatar billede simonia Nybegynder
09. marts 2002 - 00:53 #31
Det er du desværre ikke den eneste, der har været.
Han er i al fald  meldt nu, men der vil være mange andre af slagsen herinde. Ellers er det et rigtigt godt sted, du vil blive glad for. Du vil hurtigt lære, hvem der VIL hjælpe og omvendt, hvem der ikke vil røre en finger for andre.
Håber du bliver mere tilfreds fremover:)

Simonia
Avatar billede nonick Nybegynder
09. marts 2002 - 00:57 #32
Det der er anmeldrt!!!
Avatar billede nonick Nybegynder
09. marts 2002 - 00:57 #33
Planet... Jeg vilgernme prøve
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. marts 2002 - 10:58 #34
planet kontakt Admin. Når noon er slettet, kan han manuelt tildele dig de 200 point igen. Jeg tror dette er en af de situationer hvor han gerne gør det :)
Avatar billede hojben Novice
09. marts 2002 - 11:51 #35
Planet > Kig her.. http://www.eksperten.dk/spm/182854

Hader fakers.. (noon)
Avatar billede deacon Nybegynder
09. marts 2002 - 17:30 #36
Lee> Hvad er det nu for noget lort, du siger?
Jeg prøver sgu ikke en skid, at snyde ham!
Desuden kan du jo kigge på de andre spørgsmål der vedrører et logo!
Avatar billede nonick Nybegynder
09. marts 2002 - 17:41 #37
Det deacon mener er, at han skal oprette et nyt spørgsmål, så pointene er klar! Deacon er sq da ikke ude på at snyde nogen!

Fuck mand, kunne jeg ikke stave igår eller hva´? Jeg har skrevet så meget lort.
Avatar billede simonia Nybegynder
09. marts 2002 - 17:48 #38
Deacon skrev:  Hvis du lige gider oprette et nyt spm, der hedder point til deacon

Hvordan skal det ellers forståes. Jeg læser det på samme måde som Lee, må jeg nok erkende.
Avatar billede planet Nybegynder
09. marts 2002 - 17:50 #39
Til information har jeg netop sendt en klage over "noon" afsted til administrationen. Jeg anmoder om at få de 200 point tilbage, og har bl.a. henvist til den heftige debat ovenfor.
Så må vi se hvad de siger.

"noon" hører vi næppe noget fra igen :o)

vh. Planet
Avatar billede lee Nybegynder
09. marts 2002 - 17:50 #40
deacon>> Jeg tolker din kommentar som din kommentar nu åbentlyst kunne tolkes !
Avatar billede deacon Nybegynder
09. marts 2002 - 17:54 #41
ok lee...
Avatar billede deacon Nybegynder
09. marts 2002 - 17:56 #42
Jeg gider bare ikke høre på nogen siger at jeg nu også prøver at snyde, når ikke det passer!
Avatar billede manon Nybegynder
09. marts 2002 - 18:09 #43
deacon >>

Hvis nu nu fulgte med i tråden fra starten af og så hvad der var sket - så ville du heller ikke spørge på den måde som du gjorde i "08/03-2002 16:26:56".
For det første syntes jeg det er meget uetisk at bede en bruger om specifikt at oprette et spm til en for en opgave man endnu ikke har udført. Det havde været noget andet hvis du havde lavet logo´et og posteret et link her som PLANET var vild med og gerne ville give dig point for. Så havde det været på sin plads at Planet oprettede et spm tilegnet dig.

Derfor er du også i gruppe "mistænklige" - uanset hvor mange banner du måtte have på din side *s*
Avatar billede manon Nybegynder
09. marts 2002 - 18:11 #44
NANOQ >>
Blev noon anmeldt ??? Hans konto er stadig aktiv!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. marts 2002 - 15:14 #45
noon er anmeldt... men Admin er ikke så hurtig for tiden..

Jeg har faktisk 9 anmeldelser hængende der endnu ikke er taget hånd om...
Avatar billede dmcn Praktikant
12. marts 2002 - 14:43 #46
noon er slettet. Jeg har sendt en mail til admins om at overføre 200 point til planet's konto.
Avatar billede klatten Nybegynder
13. marts 2002 - 10:44 #47
n0rmality> troede I havde disse rettigheder også. Admin har jo meget andet at se til:)

planet>
hvis du ikke lige får dine point igen, så send mig de oplysninger ved logo, så laver jeg det til dig uden beregning :) cbarsoe@hotmail.com
Det bliver dog ikke lige i dag!

PS. noon fik faktisk oprette spm med 200 ponit til planet http://www.eksperten.dk/spm/184352
Avatar billede dmcn Praktikant
13. marts 2002 - 15:32 #48
klatten : Nej, point kan vi ikke overføre, men man kan da håbe på vi får muligheden. Anyways burde noon slet ikke kunne have oprettet det spørgsmål - han blev deaktiveret i går.
Avatar billede planet Nybegynder
16. marts 2002 - 16:04 #49
Nå - de point point kom alligevel aldrig tilbage, surt surt surt.

MEN vigtigst af alt - Jeg fik lavet et logo.

Simonia var flink at hjælpe mig udenom www.eksperten.dk

Tak for det Cee, og tak for alle jer andre der også har tilbudt at hjælpe.

Lad os glemme alt om sagen, de 200 point og ikke mindst noon.

Farvel og tak.

Mvh. Planet