Avatar billede planet Nybegynder
07. marts 2002 - 12:51 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Frontpage 2000 - indsætte kode, hvordan ?

Hej

Jeg skal have indsat en kode på min hjemmeside for at trække en afstemningsbox fra chart.dk

Kan ikke huske hvordan det er man gør.

Koden ser således ud:

<script language="javascript" src="http://www.chart.dk/vote.asp?id=xxxx "></script>

Avatar billede piphans Nybegynder
07. marts 2002 - 13:14 #1
Jeg mener at det er noget med at sige indsæt - avanceret - html....

Men jeg har ikke lige programmet foran mig, så jeg er ikke helt sikker.
Avatar billede planet Nybegynder
07. marts 2002 - 13:33 #2
... næææ det er det ikke. Der er ingen "avanceret" under indsæt.
Er det ikke noget med en "tag" eller sådan noget ??
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2002 - 13:37 #3
det er helt korekt hvad piphans siger, hvis du ikke kan se den i din menu skal du i menuen indsæt, klikke på pilen ned, den skal være der, har selv samme udgave liggende
Avatar billede planet Nybegynder
07. marts 2002 - 13:48 #4
hmmm ... jeg sidder faktisk med Frontpage 2002 selvom jeg skrev 2000, måske er det derfor den ikke er der, for det er den ikke.

Kender I den html kode som på en eller anden måde skal pakke javascript linien ind ?
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2002 - 13:50 #5
ja to sekunder &:-D
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2002 - 13:51 #6
<!--webbot bot="HTMLMarkup" startspan -->
din kode her
<!--webbot bot="HTMLMarkup" endspan-->
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2002 - 13:52 #7
så kan du jo bare indsætte den udnder fanebladet HTML i der hvor du vil have den &:-D
Avatar billede planet Nybegynder
07. marts 2002 - 13:54 #8
Tak for hjælpen begge to.