Avatar billede hah Nybegynder
30. maj 2000 - 17:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Set Up filer

Hej

Visual Basic kan create set up filer

Jeg ved det kan lade sig gøre i Delphi, at lave et set up program men hvordan ?????
Avatar billede sjensen Nybegynder
30. maj 2000 - 17:22 #1
med delphi følger også en lovlig kopi af InstallShield. Det er det program du skal bruge.
Avatar billede fmadse1 Nybegynder
30. maj 2000 - 20:56 #2
Hvad så hvis ens Delphi er lidt uldent i kanten?
;-))
Vh fmadse1
Avatar billede sjensen Nybegynder
31. maj 2000 - 09:52 #3
Hvis din delphi er lidt mørk har du så ikke også en lidt mørk version af installshield ?

I de blade hvor Delphi har fulgt med på en CD (alt om data engang sidste år) mener jeg også at der har været en version af installshield. Og der er i grunden ligegyldigt hvilken version af installshield (fra delphi2) du bruger.

Derudover mener jeg du kan downloade prøveversioner af installsjield fra deres hjemmeside.
http://www.installshield.com

Ellers er det den slagne vej:

Udvikling af et program selv, men der er i grunden heller ikke så svært. Alt er relativt så det er selvfølgeligt afhængigt af dine behov og af hvor avanceret der skal være.

Jeg lavede engang et installationssystem (til d1 programmer) ud fra nogle eksempler jeg fandt på delphi superpage.