Avatar billede vistodk Nybegynder
04. marts 2002 - 21:09 Der er 22 kommentarer og
2 løsninger

Hvad er 1. hånds indtryk af siten? 1 til 10

Hvad er 1. hånds indtryk af siten? 1 til 10.
Hvis der er noget i VIRKELIGT hader, så sig endeligt til.

Målet er:
Hastighed
Funktionalitet
Overskuelighed
Personlighed
Avatar billede jonas- Nybegynder
04. marts 2002 - 21:09 #1
TOTALT FED!
Avatar billede snigermunken Nybegynder
04. marts 2002 - 21:10 #2
hvad er adressen?
Avatar billede al_dair Nybegynder
04. marts 2002 - 21:10 #3
Jeg gætter at din side hedder Visto.dk ;o)
Avatar billede jonas- Nybegynder
04. marts 2002 - 21:11 #4
må vi få en adresse?
Avatar billede al_dair Nybegynder
04. marts 2002 - 21:11 #5
Fik I ikke den.... www.visto.dk  .....
Avatar billede jonas- Nybegynder
04. marts 2002 - 21:12 #6
Jeg synes at det er irriterende at man ikke kan holde museknappen inde ved scroll knappen.
Ellers lidt kedelig grå....

(hvis det er visto.dk)
Avatar billede startfirma Nybegynder
04. marts 2002 - 21:13 #7
Den er lidt for grå efter min smag :)

Da jeg personligt godt kan lide farver --> se bare mit site www.startfirma.dk så ville jeg ikke vælge dig som designer. Jeg ved jo ikke om du er farveblind eller om du ikke kan sætte to farver sammen :)))

Men borset fra farver er det et fedt site !!

mvh www.startfirma.dk
Avatar billede vistodk Nybegynder
04. marts 2002 - 21:16 #8
UPPSS.. det var www.youcom.dk  sorrry :-(
Avatar billede jonas- Nybegynder
04. marts 2002 - 21:18 #9
Heh, okay. Men der er jo ikke noget der virker?!
Men den er også for grå, efter min mening.
Avatar billede startfirma Nybegynder
04. marts 2002 - 21:18 #10
ALT for grå !!  haha

Be happy :)

Ellers et fint site, men hvor er farverne ???

mvh www.startfirma.dk
Avatar billede vistodk Nybegynder
04. marts 2002 - 21:19 #11
Det er en beta-version.. står også i teksten ;-)
Avatar billede vistodk Nybegynder
04. marts 2002 - 21:20 #12
startfirma: det er ikke alle der vil have farver :-)
Det handler om indhold - ikke udseende.. ligesom med..  øøhh .. biler :-)
Avatar billede startfirma Nybegynder
04. marts 2002 - 21:22 #13
Biler handler også om udseende.. hvad gør ikke det ???

Det er fair nok ikke at bruge farver, men det er dælemig kedeligt efter min smag :) Især når alt andet mangler på youcom.dk  - du kan ikke føle på varen, du kan ikke lugte til den, og du kan kun se den i et lille format..  så så skal det endda være uden farver :))

mvh www.startfirma.dk
Avatar billede vistodk Nybegynder
04. marts 2002 - 21:26 #14
OK.. tak for jeres tilbagemeldinger.. det er altid rart at høre meninger, selv om man ikke er enige
Avatar billede Noone Nybegynder
04. marts 2002 - 21:28 #15
Jeg tilslutter mig den med scroll... Jeg kan bedst lide en normal scroll bar, og så er "farverne" ikke lige noget mine øjne syndes om.. Nok en side hvor jeg ikke ville kigge på mere end forside.

startfirma >> Den side er da heller ikke noget at råbe hurra for, den er dog bedre end visto.dk. Og når man så lige får øje på den artikel om hvilke krav man skal stille til sit webbureau tja, skal vi lade w3c's validator tale for sig selv? http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.startfirma.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline IKKE smart når man har en artikel der siger at man SKAL kræve VALID kode.
Avatar billede startfirma Nybegynder
04. marts 2002 - 21:31 #16
chanoa>

Siden er under opbygning derfor henviste jeg kun til farver, men tak for kritikken :)
Avatar billede Noone Nybegynder
04. marts 2002 - 21:35 #17
Bægge sider BÅDE youcom.dk og visto.dk har en ALT for lille skrift størrelse...
Avatar billede Noone Nybegynder
04. marts 2002 - 21:36 #18
startfirma >> You're welcome, men det er bare uheldigt, at BÅDE have den artikel der siger noget i retning af, at det skal gøres korrekt fra starten, og så ikke selv følge de retnings linier...
Avatar billede binman Nybegynder
04. marts 2002 - 22:07 #19
Fandme dårlig. LORD OF THE COCK RINGS
Avatar billede startfirma Nybegynder
04. marts 2002 - 22:16 #20
chanoa> Korrekt..  artiklen er for at hjælpe med osake med hans korstog. Vi valgte at offentliggøre www.startfirma.dk allerede nu da alle med IE og Opera kan bruge sitet..  alt andet er lagt i to do kassen jf. tidligere vurdering herinde..  nå men det er ikke mit site der skal vurderes denne gang :)
Avatar billede Noone Nybegynder
04. marts 2002 - 22:24 #21
startfirma >> Hehe... Det med at opera brugere kan bruge sitet kan duskuteres... Menuen KAN blive et problem, da den ser ud til, at lægge sig under alt andet :-/ Men korrekt, det var IKKE dig der bad om at få vurderet dit site ;)
Avatar billede startfirma Nybegynder
04. marts 2002 - 22:28 #22
chanoa>

Du kan teste her: http://www.eksperten.dk/spm/180929

Har netop lagt noget ud til design :)
Avatar billede mugs Novice
04. marts 2002 - 22:35 #23
Kontroller for stavefejl!!
Der er en del grammatiske fejl, der spolerer det seriøse.
Lidt for gråt.
Avatar billede tumben Novice
04. marts 2002 - 22:40 #24
...ALT for småt...og jeg ser godt  :-(