Avatar billede lasse_k Nybegynder
26. februar 2002 - 18:53 Der er 7 kommentarer

download

hvordan, hvis ellers man kan.... laver mand et link i en flash fil der gør det muligt at download en fil...
Avatar billede barklund Nybegynder
26. februar 2002 - 18:56 #1
lav en getURL til filen...

on(release) {
    getURL("mitdokument.doc");
}

/Barklund
Avatar billede lasse_k Nybegynder
26. februar 2002 - 19:03 #2
men hov!
den åber bare dokumentet i explore....
Avatar billede barklund Nybegynder
26. februar 2002 - 19:43 #3
Hvis du kan åbne dokumentet i explorer, så ja... Hvis browseren altså har plugin'en...
Avatar billede lasse_k Nybegynder
26. februar 2002 - 20:14 #4
hov  .... nu prøvede, jeg med zip fil - hvilket der ikke kommer nogen reaktion på....
Avatar billede hoejrup Nybegynder
26. februar 2002 - 20:14 #5
on(release) {
    getURL("ftp://www.mitdomain.dk/fil.doc")
}

/per
Avatar billede lasse_k Nybegynder
26. februar 2002 - 20:20 #6
okay..... jeg er lidt grøn.... selvføldig der noget med noget ftp... når man skal ha lov at downloade...! Det skal jeg lige prøve!
Avatar billede lasse_k Nybegynder
26. februar 2002 - 20:21 #7
Hved i forøvrigt...? nu når vi er ved det der med getURL - hvad hvis jeg vil ha' en wmv eller mp3 fil til at åbne op i en Wmediaplayer eller quicktime player???