Avatar billede smask Nybegynder
22. februar 2002 - 13:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

film speed ?

Hej derude,

Kan det lade sig gøre i en flash film, at have flere forskellige hastigheder ? f.eks de første 10 sek kører med 15 fps og de næste 10 sek med 10 fps ?

Derudover,
Når en eks. flash intro er færdig, hvordan linker man så til en html side ? Go to, get url, eller hvad ?

på forhånd tak for hjælpen....
Avatar billede smask Nybegynder
22. februar 2002 - 13:26 #1
smutter lige en times tid....skal nok give points.....  ;o)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. februar 2002 - 13:57 #2
www.zerooito.cjb.net har udviklet et eksempel

Her er der et eksempel mere: http://www.canfieldstudios.com/flash4/speed/index.html

/per
Avatar billede miltoon Nybegynder
22. februar 2002 - 15:18 #3
Der findes et smartclip der kan styre skidtet.

FPS Controller v1.0.1 basic :-
This smart clip can control the frame rate of a movieclip or even the main timeline, allowing you to maintain different framerates for different timelines.
Instructions :

http://dynamic.macromedia.com/bin/MM/exchange/extension_detail.jsp?BV_SessionID=@@@@1414288458.1014386490@@@@&BV_EngineID=dladcdggkdlffbeecgemcgcgk.0&extOid=342541
Avatar billede miltoon Nybegynder
22. februar 2002 - 15:21 #4
link til html side:
getURL ("side.html");