Avatar billede tbkra Nybegynder
22. februar 2002 - 00:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

counter-strike logo

jeg har et program der hedder half-life logo creator beta 2.3

det problem jeg har er at alle billeder skal være bitmap så når jeg har et jpeg-billede hvordan laver jeg det om til bitmap???

og når det så er sket hvilken mappe skal jeg så putte billedet i????
Avatar billede lee Nybegynder
22. februar 2002 - 00:53 #1
chancerne for at du får løst dit problem er måske større hvis du opretter dette spm i billedbehandlings kategorien...

/Lee
Avatar billede locturian Nybegynder
22. februar 2002 - 01:39 #2
Hvis du har photoshop, kan du åbne dine JPEG billeder deri, og gemme dem som BMP billeder.

En endnu nemmere ting, ville være hvis du hentede det program der hedder ACD (hent det på www.downloads.com) der er så en funktion der hedder 'convert', der kan du markere alle de billeder du skal have ændret til BMP....

/Loc out
Avatar billede whatslife Nybegynder
22. februar 2002 - 02:42 #3
du kan ikke lave bmp i photoshop
Men IrfanView kan den er freeware og kan hentes på www.tucows.dk
Avatar billede whatslife Nybegynder
22. februar 2002 - 02:42 #4
undskyld der skulle et (om) i
Avatar billede Kengun Praktikant
22. februar 2002 - 10:44 #5
Eller så kan du sende det til navn2000@hotmail.com så kan jeg lave det om til bitmap.
Avatar billede tbkra Nybegynder
22. februar 2002 - 13:02 #6
tak, men jeg har allerede fundet ud af at jeg kan lave dem om photoshop, men ved i i hvilken mappe jeg skal lægge det i???
Avatar billede tbkra Nybegynder
22. februar 2002 - 13:04 #7
altså i hvilken counter-strike mappe jeg skal lægge for at kunne paint den i banerne
Avatar billede locturian Nybegynder
22. februar 2002 - 13:05 #8
De skal ligge i 'valve/logos'

Ok hvad er du for en kylling whatslife? Self. kan de da laves til bmp i photoshop :p
Avatar billede locturian Nybegynder
22. februar 2002 - 22:37 #9
Snyd, fik han virkelig point for at sige at man ikke kan lave det om i photoshop? :(