Avatar billede freiesleben Nybegynder
21. februar 2002 - 14:42 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Deling af DVD

Jeg ville gerne vide om det er muligt at dele et DVD-drev til en anden computer via netværk.
Avatar billede hrboom Nybegynder
21. februar 2002 - 14:43 #1
Det kan man da godt
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
21. februar 2002 - 14:43 #2
Ja - det er det
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
21. februar 2002 - 14:44 #3
man kan aktivere drevet på samme måde som man går ind i mapper på en andencomp.
Avatar billede freiesleben Nybegynder
21. februar 2002 - 14:47 #4
Er det muligt at se film fra den anden computer
Avatar billede hrboom Nybegynder
21. februar 2002 - 14:48 #5
ja det mener jeg...
Avatar billede freiesleben Nybegynder
21. februar 2002 - 14:48 #6
Men på hvilken måde???????
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
21. februar 2002 - 14:50 #7
kan du ikke kan aktivere drevet på samme måde som når du går ind i mapper på en anden comp??
Avatar billede fastwrite Nybegynder
21. februar 2002 - 14:50 #8
I stedet for at afspille den som normalt, skal du vælge filerne på DVD'en og afspille dem på den måde. Sørg for at du kører 100Mbit - ellers hakker det for voldsomt! Men på den anden måde kan man godt, det gør jeg selv.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
21. februar 2002 - 14:51 #9
Men du skal naturligvis dele din DVD - gør det ved at højreklikke på ikonet, og vælg DEL eller SHARE .. så skulle der gerne komme en hånd, når du har trykket ok.
Avatar billede freiesleben Nybegynder
21. februar 2002 - 14:52 #10
Det vil sige at man bare skal
Avatar billede freiesleben Nybegynder
21. februar 2002 - 14:53 #11
Det vil sige at man bare skal hente filerne fra DVD-drevet med DVD-afspillerprogrammet. Dette har jeg prøvet men uden succes.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
21. februar 2002 - 14:58 #12
hvilken DVD afspiller bruger du? Jeg selv bruger PowerDVD og der kan man vælge om det skal være fra DVD'en, eller fra HD'en (hvor du så vælger DVD-drevet, og vælger den fil der fylder mest). Du har ikke helt de samme funktioner, som hvis du afspiller den normalt, ud mangler MENU'er og undertekst og så'n, men det er til at leve med.
Avatar billede freiesleben Nybegynder
21. februar 2002 - 14:59 #13
Takker!!