Avatar billede drawny Nybegynder
21. februar 2002 - 14:28 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

LOGO TIL T-SHIRT

Hejsa..

Vi er en 8 stykker fra Randers som har lavet en counterstrike clan, ved ikke om det siger ret mange af jer noget - men vi har fundet på at lave nogle tshirts med et logo af en art.

T-Shirten skal være sort med hvid tekst.
Foran skal der være et logo hvor der står 'Weird Scientists', med hvid tekst, dette skal være logoet, men ikke bare alm. tekst, gerne et eller andet logo eller lign i det. Bagpå skal der stå [ws]Nick, og derunder skal der stå www.clanws.dk

Hvis i har andre idéer er i velkomne til at komme med dem.

Det haster ;)

- Drawn
Avatar billede nil2 Nybegynder
21. februar 2002 - 14:32 #1
hvad søger du?

design af logo eller tryk af shirts eller begge?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
21. februar 2002 - 14:49 #2
Jeg kan lave begge ting for jer, idet min svoger har et textil trykkeri.

Hvad havde I tænkt jer at gi' for det?
Avatar billede lee Nybegynder
21. februar 2002 - 15:05 #3
Avatar billede lee Nybegynder
21. februar 2002 - 15:06 #4
det var et svar ;)

syntes lige Einstein passede ind her... er psd fil som kan trykkes i den størrelse i måtte ønske.

/Lee
Avatar billede lee Nybegynder
21. februar 2002 - 15:07 #5
hvad syntes du om den for øvrigt ?
Avatar billede drawny Nybegynder
21. februar 2002 - 17:20 #6
Altså - det skal kun være noget tekst, som er sat op på en fed måde eller noget lignende...

Vi har fået et tilbud på 100 kr. pr t-shirt.. Så hvis der er nogle af jer der kan gøre det billigere ville det jo være kanont.

- Drawn
Avatar billede lee Nybegynder
21. februar 2002 - 17:27 #7
ah ok jamen den havde jeg ikke fanget... godt du lige siger det !
Avatar billede drawny Nybegynder
21. februar 2002 - 18:15 #8
Hmm - sorry

Ved egentlig ikke helt hvordan det skal være.. Hvis du har nogle fede idéer så bare kom med dem.

Det du har lavet der, er fedt nok - men lidt for grafisk til netop det tror jeg..
Avatar billede nonick Nybegynder
21. februar 2002 - 18:32 #9
Avatar billede drawny Nybegynder
21. februar 2002 - 18:53 #10
nonick -> too simple ;>
Avatar billede nonick Nybegynder
21. februar 2002 - 19:04 #11
ja, tænkte jeg nok ;)
Avatar billede lee Nybegynder
22. februar 2002 - 00:19 #12
så et reagensglas måske ;)

http://www.leenet.dk/eksperten/banner/csclanws.htm

/Lee
Avatar billede lee Nybegynder
22. februar 2002 - 00:56 #13
lige en ting til...

hvor stor havde i forestillet jær at teksten skulle være på t-shirten ?
altså skal det være en lille tekste på brystet eller en stor liggende A4 størrelse... jeg tænker både for og bag ?!?
Avatar billede lee Nybegynder
22. februar 2002 - 01:09 #14
skal teksten være hightech eller fun bold eller smal ??
Avatar billede drawny Nybegynder
22. februar 2002 - 12:23 #15
Hmm - Der skal kun være logo på bagsiden, og jeg synes meget bedre om dit sidste forsøg, end det første, så keep going ;)

Teksten skal være lidt tydelig. Jeg ved ikke helt  hvor meget den skal fylde, men hvis du forestiller dig at den skal være langs bagsiden på en almindelig t-shirt... Teksten skal være på bagsiden, i toppen af t-shirten.. Eller kraven.. Med en ret stor skrift.
Avatar billede lee Nybegynder
22. februar 2002 - 20:08 #16
begge mine forslag lavet så de kan forstørres og formindskes som i kunne ønske jer...
har du et eksempel på en font du syntes kunne være lækker at bruge ?
Avatar billede drawny Nybegynder
22. februar 2002 - 20:23 #17
Nej ikke lige sådan... Eventuelt samme skrifttype som der findes i counterstrike menuen....
Avatar billede lee Nybegynder
22. februar 2002 - 20:36 #18
kunne du give mig et link... spiller ikke counter strike
Avatar billede drawny Nybegynder
22. februar 2002 - 23:27 #19
Hmm, kan ikke helt huske hvad den hedder... :\
Avatar billede lee Nybegynder
22. februar 2002 - 23:45 #20
http://www.eksperten.dk/spm/176481

har forsøgt at give dig dine points tilbage... vil du ikke ha dem ?
Avatar billede lee Nybegynder
22. februar 2002 - 23:45 #21
men har du et link til en side så jeg kan se hvordan fonten ser ud mener jeg .
Avatar billede lee Nybegynder
24. februar 2002 - 04:51 #22
har fundet fonten.. kommer med et nyt forslag i morgen
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
24. februar 2002 - 13:22 #23
Hejsa Drawny!

Jeg har stadigvæk ikke helt forstået hvad det er I ksla ha' lavet, men jeg kender en god tekstiltrykker - eller hvad det hedder; MeBbs - http://www.mebbs.dk! Der kan i få en t-shirt for 75 kr. stk. ink. moms. I skal vælge det T-shirmærke der hedder Screen Stars - Den holder bedst på farven. Vær dog opmærksom på at logoet skal være lavet som tiff-fil og i en god oplysning, men ring til dem. Ebbe er altid behjælpelig (ejer af MeBbs).

Mange hilsner
Rasmus, E-besked.dk
Avatar billede lee Nybegynder
25. februar 2002 - 04:10 #24
http://www.leenet.dk/eksperten/banner/csclanws.htm

håber jeg har fundet den rette font.. ;)
Avatar billede drawny Nybegynder
25. februar 2002 - 13:13 #25
Det ser udmærket ud! Men jeg kan dog bedst lide det 2. forsøg du gav mig! :) Så jeg tror bare vi holder fast dér.
Er der mulighed for at jeg kan få psd filen eller hvad du nu har lavet den i ?
Avatar billede lee Nybegynder
25. februar 2002 - 13:48 #26
ja.. det kan du sagtens.. hvor skal jeg sende den til ;)
Avatar billede drawny Nybegynder
25. februar 2002 - 15:28 #27
drawn@drawn.dk
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
25. februar 2002 - 15:47 #28
Nej-nej! Man skal da endelig ikke ha' bare et lille tak ;o)
Avatar billede lee Nybegynder
25. februar 2002 - 15:52 #29
den er afsendt ;)
fylder en del da det er originalfilen.

/Lee
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
25. februar 2002 - 15:54 #30
Forresten, Lee - Vil du ikke sende mig den font du har brugt?! rasmus@e-besked.dk!....
Avatar billede lee Nybegynder
25. februar 2002 - 15:56 #31
hvilken en af dem ?!?
Avatar billede lee Nybegynder
25. februar 2002 - 16:04 #32
drawny>> er logoet blevet modtaget ???
Avatar billede matfri Nybegynder
25. februar 2002 - 16:08 #33
Man kan også lave det selv.
Man kan købe en slaks papir til sin printer, og printe sit logo(eller tekst) på arket og derefter stryge det på sin trøje.
Det kan købes i næsten alle hobby butikker, det er nemt og billigt...

MatFri
Avatar billede lee Nybegynder
25. februar 2002 - 16:29 #34
hmmm ?
Avatar billede drawny Nybegynder
25. februar 2002 - 16:49 #35
lee, ja - det er modtaget, og jeg siger tak for hjælpen.. Men en sidste ting, er der mulighed for at du kan smide filen ud som .tiff, og sende den igen ;)

Til alle jer andre vil jeg også gerne sige tak for hjælpen.
Avatar billede lee Nybegynder
25. februar 2002 - 17:26 #36
er sendt afsted ;)
Avatar billede drawny Nybegynder
25. februar 2002 - 17:29 #37
Tak.
Avatar billede lee Nybegynder
26. februar 2002 - 17:13 #38
http://www.eksperten.dk/spm/178090

her er dine sidste points igen ;)