Avatar billede swot Nybegynder
19. februar 2002 - 11:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Formmail fra andre steder?

Hej eksperter!

Hvad gør jeg? Jeg vil gerne have en kontakt formular (formmail) på min hjemmeside. Problemet er at min udbyder, p.t. ikke har et formmail-script på deres server. Kan jeg i "action"-kommandoen til formularen henvise til et script et andet sted, og i så fald, hvor kunne det være? I må gerne være specifikke, da jeg er rimelig nybegynder!
Mvh SWOT
Avatar billede nyrup Nybegynder
19. februar 2002 - 11:38 #1
Hvad har du adgang til ?

PHP?
ASP?
Avatar billede swot Nybegynder
19. februar 2002 - 12:54 #2
jeg har adgang til asp, men jeg aner ikke hvordan det fungerer (har aldrig programmeret i det) så det ville være lækkert hvis det var et cgi-script!
Avatar billede nyrup Nybegynder
19. februar 2002 - 13:02 #3
Når du har adgang til asp/Frontapage Server Extension, vil det letteste nok være at benytte sig af de indbyggede guider i Frontpage.

Hvis ikke din udbyder har et script, tror jeg ikke du kan henvise til en anden server (men jeg ved det ikke - prøv).
Avatar billede swot Nybegynder
20. februar 2002 - 11:03 #4
Jeg tror du har ret, men nu har jeg fundet en asp-mailform, som er så godt beskrevet at selv jeg kan finde ud af det!