Avatar billede bubby Nybegynder
21. maj 2000 - 22:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Technobutikker

Hej... måske hører spørgsmålet ikke helt hjemme på eksperten... men alligevel!
Hvor er der de fedeste technobutikker rundt omkring i landet, og er der evt. nogle danske online-technoshops... noget i stil med http://www.cyberdog.co.uk
Avatar billede victor44 Nybegynder
21. maj 2000 - 22:23 #1
Prøv at se på http://www.techno.dk
Der er også brugbare link på http://static.dk

Avatar billede bubby Nybegynder
21. maj 2000 - 22:27 #2
dem har je været inde på... der kan jeg ikke rigtig finde tøj!
Avatar billede bubby Nybegynder
21. maj 2000 - 22:30 #3
og jeg har set www.technofashion.dk
men det er ligesom kun til piger og FANDENS dyrt...
Avatar billede victor44 Nybegynder
21. maj 2000 - 22:39 #4
Det er dyrt, det er jo moderne ;-)
Hvis du er en af den med de høje sko. Så husk faldskærmen hvis du skulle falde ned af dem.
Avatar billede bubby Nybegynder
21. maj 2000 - 22:41 #5
*ggg* nej... jeg har ikke buffalo... og jeg skal huske faldskærmen alligeveller... jeg er 1,94*lol*
men prøv ats e den adresse jeg nævner... det er noget i den stil jeg leder efter... bare i dk!
Avatar billede smoother Nybegynder
22. maj 2000 - 00:04 #6
Prøv eventuelt SUBWEAR og COCOON på vestergade ( ligger paralelt med strøget ) I København, de har noget okay tøj.... ellers så prøv den butik der ligger inde på istedgade, den hedder....... øh lort... noget med "alien".... Held og lykke

/Smoother
Avatar billede bubby Nybegynder
22. maj 2000 - 15:54 #7
nu er det bare sådan at jeg bor i aalborg :o(
Avatar billede bubby Nybegynder
28. maj 2000 - 19:21 #8
nå så lukker jeg bare!