Avatar billede microtec Nybegynder
18. februar 2002 - 10:05 Der er 10 kommentarer og
11 løsninger

Haster: Hvad er bedst?

Vi skal lave en forplade med folie-tastatur til et nyt produkt. Vi er ikke helt enige om hvilket design, der er bedst. Derfor vil vi gerne "låne" dine øjne et øjeblik og høre din mening.
Det grønne område er et LCD-display, og er kun tegnet ind for at du kan fornemme helheden.

http://www.microtec.dk/forplade.html

PS: Alle der giver et svar inden 16.00 får point. På forhånd tak :o)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. februar 2002 - 10:08 #1
Forslag 2.

Forslag 1 skære i øjnen, den virker forkert.
Avatar billede kapla Nybegynder
18. februar 2002 - 10:09 #2
Forslag 2.

Kan ikke lide den hvide baggrund på nr. 1
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2002 - 10:10 #3
Forslag to helt klart, den er den mest brugervenlige for overblikket, den er nemmere at overskue. den anden forvirer ens øjne, og man kan ikke fokusere på den.

forslag to, vil også være det mest logiske, da baggrunden er sort, vil det også give det flotteste design.

stemmer for forslag 2
Avatar billede manon Nybegynder
18. februar 2002 - 10:10 #4
Forslag 2.

Det er den der "fanger" blikket på tastaturet

Forslag 1 gør en forvirret.
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
18. februar 2002 - 10:11 #5
æhhh det side kan man da ikke komme ind på? den smider en ud på forsiden igen!
Avatar billede dah Nybegynder
18. februar 2002 - 10:12 #6
Vil nok også sige forslag 2 det er mest overskuligt..
Avatar billede donslund Nybegynder
18. februar 2002 - 10:13 #7
Jeg stemmer også for 2'eren. Det er da klart det pæneste design om meget overskueligt synes jeg.

Held og lykke med produktet.
Avatar billede fcs Novice
18. februar 2002 - 10:15 #8
Jeg synes umiddelbart forslag nr. 2 virker mest overskueligt og rarest for øjnene -dog kunne man overveje at lave piletasterne i bunden og siden som nr. 1, da de virker mest "rene og klare" i farvekombinationen.
Avatar billede grinderslev Praktikant
18. februar 2002 - 10:17 #9
Forslag 2 ser bedst ud på en skærm, men jeg tror at forslag 1 vil være det bedst egnede, da det er lettere at se i svag belysning.
Avatar billede microtec Nybegynder
18. februar 2002 - 10:17 #10
fcs >> Kan du forklare det med ""piletasterne i bunden" lidt nærmere. Jeg forstår ikke helt hvad du mener.
Avatar billede fcs Novice
18. februar 2002 - 10:18 #11
Microtech>> De fire taster under lcd-displayet og de to taster til venstre for displayet er dem jeg tænker på.
Avatar billede a_c Nybegynder
18. februar 2002 - 10:18 #12
Jeg må også stemme for nr 2. Det virker mest overskueligt at kigge på.
a_c
Avatar billede microtec Nybegynder
18. februar 2002 - 10:19 #13
fcs >> Du vil altså have lys baggrund på tasterne med pile og mørk på de øvrige.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
18. februar 2002 - 10:25 #14
forslag 2. -overvejende æstetiske årsager.
Avatar billede jefa Nybegynder
18. februar 2002 - 10:32 #15
Forslag 2 er bedst
Nummer 1 skær i øjnene og bliver hurtigt udflydende.
Avatar billede hvhome Nybegynder
18. februar 2002 - 10:36 #16
Efter at have sidet og stiret mig næsten blind på de to tastaturer, vil jeg som resten af flokken tilslutte mig løsning 2.

prøv evt at checke Dell's nye design på deres tastatur da det minder lidt om jeres ( tænker her på design ) "jeres lidt kedeligt"

Held og lykke i projektet

Med venlig hilsen HVHOME
Avatar billede microtec Nybegynder
18. februar 2002 - 10:42 #17
Jeg har fået min vilje nu. Han har overgivet sig *gg*

Enigheden er så stor at det ikke tjener noget formål at lade spørgsmålet stå åben til kl. 16.00
Jeg vælger at lukke nu, så der bliver flere point til jer, der var hurtige på tasterne.

Forpladen er bestilt med forslag 2.
Tak for jeres hurtige feedback :o)
Avatar billede t.thoft Nybegynder
18. februar 2002 - 10:43 #18
helt klart forslag 2
Avatar billede microtec Nybegynder
18. februar 2002 - 10:44 #19
t.thoft >> Det var ikke hensigten at afvise dig.
Du gav dit svar netop som jeg lukkede spørgsmålet.
Avatar billede dah Nybegynder
18. februar 2002 - 10:44 #20
glad for at kunne hjælpe.. :D
Avatar billede fcs Novice
18. februar 2002 - 10:49 #21
Microtech>> Du havde ret i din fortolkning af hvad jeg mente mht. lys baggrund på tasterne med pile og mørk på de øvrige. Takker for point ;-)