Avatar billede swot Nybegynder
17. februar 2002 - 18:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Full-screen

Hej eksperter!

Jeg har længe irriteret mig over, at når jeg - via links på min hjemmeside - åbner nye vinduer, så bliver de ikke åbnet i maksimeret størrelse!
Findes der ikke en kommando man kan sætte ind i <head> (eller et andet sted) på den nye side der åbnes, så den automatisk bliver åbnet i fuld størrelse - ligemeget hvor man åbner den fra (det er altså ikke linkteksten, der skal afgøre hvordan det nye vindue åbnes)!
Mvh SWOT!
Avatar billede ahv Nybegynder
17. februar 2002 - 19:00 #1
Jeg har ikke testet, men virker dette ?

<html>

<head>

<Script language="JavaScript">
<!--
function fullscreen()
{

nyt = window.open("http://www.ahv.f2s.com","Velkommen", "fullscreen=yes,status=no,toolbar=no,location=yes,menu=no,resizeable=no scrollbar=no");

}
// -->
</script>
</head>
<body onLoad="java script:fullscreen()">

</body>
</html>
Avatar billede hells Nybegynder
17. februar 2002 - 19:01 #2
Sæt det her ind i headeren i det hye vindue:

<script language="JavaScript">
<!--
self.moveTo(0,0)
self.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight)
//-->
</script>
Avatar billede ahv Nybegynder
17. februar 2002 - 19:02 #3
Har lige testet min, den virker.