Avatar billede aakaer Nybegynder
17. februar 2002 - 17:33 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Edonkey???

hey
kan nogen sige mig hvorfor der står "On Queue" på dem man downloader fra i Edonkey???? og hvordan får man nogle flere at downloade fra? lige kører det med 1.5 kb på en 128k ISDN
Avatar billede initializing Nybegynder
17. februar 2002 - 17:44 #1
Der står On Queue fordi at den fil du prøver på at hente er i "venste position" Altså at der er for mange der downloader den. Du kan ikke bestemme hvor mange du vil hente fra. HVis der f.eks. er 20 der har den fil vil du automatisk hente fra dem alle sammen.

-Martin
Avatar billede aakaer Nybegynder
17. februar 2002 - 17:45 #2
jamen kan slet ikke få det til at hurtigere??? det tager jo flere dage at downloade!!!!
Avatar billede taamas Nybegynder
17. februar 2002 - 17:52 #3
Du kan bruge morpheus i stedet for. Der kan man nogen gang få det til at gå hurtigere.
Avatar billede -simon- Nybegynder
17. februar 2002 - 17:55 #4
en god side med hurtige servere www.sharereactor.com
Avatar billede cortina Nybegynder
17. februar 2002 - 18:08 #5
Du kan sætte din max connections op inde under options bare op på en 1000-1500 så vil den tilslutte sig til flere og dermed kan det gå hurtigere!!

Cortina
Avatar billede cortina Nybegynder
17. februar 2002 - 18:13 #6
Og hvad servere angår da kan du downloade edonkeybot på denne adresse http://www.file-finder.com når den er åbnet så styrer den edonkey og sørger for at opdatere serverene blandt andet!!

Den kan meget mere men det kan du jo lege dig frem til!!

Det kan også være at du kan sætte din max conn. højere op det kommer na på hvor meget din linie kan trække, jeg har min på 2500 på adsl 256/128, men det kan du jo bare prøve dig frem med!!

Cortina
Avatar billede aakaer Nybegynder
17. februar 2002 - 18:13 #7
ja og smadre min internetforbindelse!
Avatar billede cortina Nybegynder
17. februar 2002 - 18:17 #8
Den smadrer sq ingenting!!

prøv bare at sætte den på 1000!!

Hvad skulle den da kunne smadre??

Cortina
Avatar billede taamas Nybegynder
17. februar 2002 - 18:27 #9
Naaah jeg tror sq heller ikke lige der bliver smadret noget
Avatar billede cortina Nybegynder
17. februar 2002 - 18:34 #10
Det eneste den kan gøre er at trække din linie i knæ men så sætte du bare din max ned med et par hundrede og prøver igen!!

du behøver ikke engang at genstarte!!

Cortina
Avatar billede aakaer Nybegynder
17. februar 2002 - 19:25 #11
jeg tænkte lige på er det godt med bots?
Avatar billede cortina Nybegynder
17. februar 2002 - 19:30 #12
Tjah jeg har ihvertfald ingen problemer med den!!

Cortina