Avatar billede w!ld_goose Nybegynder
16. februar 2002 - 23:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mit lydkort laver sjov i Win2k

Jeg har et problem som går ud på at mit lydkort som er et Creative Soundblaster Live! Player 1024 som i Win2k laver små mislyde som fx. skretchj.
Hvis jeg spiller en sang i Winamp og samtidig åbner et nyt vindue så laver den disse mislyde.
Det lyder umiddelbart som en IRQ konflikt, men jeg har kigget efter og prøvet at at skifte PCI port, men det sker der ikke noget ved.

PLZ HELP
Avatar billede hvhome Nybegynder
16. februar 2002 - 23:56 #1
Jeg ville imidlertid have sagt at driver sukzz

prøv at få en opdateret driver fra Creative's sider

Med de venligste hilsner
HVHOME
Avatar billede hub Nybegynder
17. februar 2002 - 00:07 #2
Hvis du har et VIA chipset på dit bundkort, kan du hente VIA 4in1 driver update. Fra og med v.1.31 er der taget højde for netop problemer med dette lydkort.
Avatar billede djm33 Nybegynder
17. februar 2002 - 00:08 #3
Har du husket og installere dine bundkorts drivere??? Hvis ikke så gør det. Ellers har Creative lavet en speciel Win2k driver.
http://uk.europe.creative.com/support/drivers/eula.asp?id=321
Avatar billede w!ld_goose Nybegynder
17. februar 2002 - 00:17 #4
Via 4in1 er installeret, men jeg vil da forsøge det med driveren