Avatar billede otteone Nybegynder
16. februar 2002 - 20:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

password på folder!!!!

Jeg sidder med det problem at jeg gerne vil sætte password på nogle af mine foldere,da jeg ikke ønsker at mine børn skal have adgang til dem,,i ved hvis nu de får slettet dem!!!!
'
Skulle der være nogen som kender til et progs,,eller kan man gøre det i windows???

Jeg kender godt det med at sætte pass..på hele hooteren eller efter en screen-saver,men det er ikke det jeg ønsker..

På forhånd Tak!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2002 - 20:37 #1
Folder Guard kan det du efterlyser http://www.winability.com/folderguard/
Avatar billede stupidity Nybegynder
16. februar 2002 - 20:37 #2
kan du ikke gemme din folder et andet sted på disken og så bare lave en genvej på skrivebordet så hvis de skulle slette den er det kun en genvej
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2002 - 20:38 #3
Avatar billede e.p. Nybegynder
16. februar 2002 - 20:39 #4
hvilket operativsystem......
Avatar billede otteone Nybegynder
16. februar 2002 - 20:40 #5
John du skal have mange tak,,det var den sygeste optur man!!!!!
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
16. februar 2002 - 20:47 #6
dammmn det er smart!!! -
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2002 - 20:52 #7
Takker for point :)