Avatar billede jube. Nybegynder
16. februar 2002 - 01:14 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Slette brugere med 2 brugernavne.

Kan man slette brugere med 2 brugernavne???
Avatar billede jube Nybegynder
16. februar 2002 - 01:15 #1
ja, det skulle jeg mene!!
SÅ GØR DET!!
Avatar billede jube. Nybegynder
16. februar 2002 - 01:16 #2
Anmeldt!!
Avatar billede fbb Nybegynder
16. februar 2002 - 01:17 #3
Hva har i gang i?...
og ja men bliver slettet for at ha 2 bruger!
Avatar billede jube. Nybegynder
16. februar 2002 - 01:17 #4
Sorry, men jeg vil gerne slettes, jeg har skrevet 1 spørgsmål på eksperten. og der blev jeg beskyldt for snyd.
Derfor vil jeg gerne oprette en ny bruger, så jeg har mulighed for at kunne få svar på spørgsmål, og bruge eksperten, som var i min hensigt - med en bruger selvfølgelig!
Avatar billede virvelvar Nybegynder
16. februar 2002 - 01:18 #5
What the! jube, hvad laver du?
Avatar billede jube. Nybegynder
16. februar 2002 - 01:18 #6
Og ingen for points i dette spørgsmål!
Det var en fejl
Avatar billede virvelvar Nybegynder
16. februar 2002 - 01:18 #7
Jube, du kan sagtens få hjælp.
Du er jo blevet renset er du ikke?
Avatar billede jube. Nybegynder
16. februar 2002 - 01:20 #8
virvelar: Jo, men du (og 5-7 andre) vil huske mig for det spørgsmål. Ikke sjovt.

admin: se jube og jube. - punktum i den ene bruger!
Avatar billede virvelvar Nybegynder
16. februar 2002 - 01:23 #9
hmm. Jeg har allerede lagt det bag mig.
og det burde du også!
Folk kigger dårligt nok på hvem der opretter et spørgsmål, de svarer bare!
Avatar billede Peter Praktikant
16. februar 2002 - 09:50 #10
du siger at der er nogle der vil huske brugeren jube for noget snyd som ikke har fundet sted. Hvorfor tror du de vil tænke jube. ham kender jeg overhovedet ikke, men har hørt om en der hedder jube, han snyder. Hvis du ville have andre ikke skulle forbinde dig med en der snød (som ikke gjorde det alligevel), ville det så ikke være smart at finde på et navn der ikke er nærmest det samme?
Avatar billede virvelvar Nybegynder
16. februar 2002 - 16:41 #11
har han da fået nyt navn?
Avatar billede Peter Praktikant
16. februar 2002 - 16:42 #12
jube. og jube forskellen er punktummet, jeg så det heller ikke før han selv havde sagt det.