Avatar billede delbing Nybegynder
12. februar 2002 - 14:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Knæk adgangskode til Word2000 skabelon

Jeg har en wordskabelon som er beskyttet med en adgangskode.
Jeg vil meget gerne kunne rette i dokumentet.
Jeg har mulighed for at dedikere adskillige computere til opgaven i længere tid hvis nødvendigt.

Alle forslag er velkomne
Avatar billede fastwrite Nybegynder
12. februar 2002 - 14:31 #1
Kan du ikke lægge skabelonen ud et sted hvor vi kan hente den? Eventuelt er du velkommen til at lægge den ud på min ftp server på ftp.usite.dk

mvh Fastwrite
12. februar 2002 - 14:32 #2
Avatar billede fastwrite Nybegynder
13. februar 2002 - 10:26 #3
delbing - er du kommet videre?
Avatar billede delbing Nybegynder
13. februar 2002 - 21:32 #4
Nej
Jeg har ikke mulighed for at uploade skabelonen
Avatar billede fastwrite Nybegynder
14. februar 2002 - 12:22 #5
nå, da... jeg har måske kun sat den til at kunne downloade.. nuvel.. send den til mig på fastwrite@sol.dk - så går jeg i krig med den.
Avatar billede vesterstrand Nybegynder
15. februar 2002 - 16:31 #6
Prøv at markere alt (CTL+A), kopier det, lav et nyt Word dokument og indsæt, gem som skabelon.

Hvis der er makroer i, skal de også kopieres, men det kan også lade sig gøre...
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 16:59 #7
Jeg håber sgu' ikke I kan løse dette. Hvorfor tror I, at vi som programerer disse skabeloner giver dem kodeord, det er netop fordi, at vi vil beskytte vores arbejde. Hvis I vil lave skabeloner som kan noget helt specielt, ja, så må I altså igang med at lære noget selv, og ikke "hugge" andres arbejde.
Avatar billede delbing Nybegynder
11. januar 2003 - 23:41 #8
Det er lige før, at amh skulle have pointene ;)