Avatar billede sargon Nybegynder
11. februar 2002 - 13:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Anti-Cheats De Bedste!

Jeg er ved at blive træt af alle de cheaters som der cheater på min server så jeg vil hører hvilket ANTI-CHEAT program er det bedste til dag dato?? i må godt nævne flere end en anti-cheat program.

NU SKAL JEG BARE HA FAT I DE CHEATERS HEHEHE!

Lad vær med at nævne Punkbuster for det er så nemt at snyde fro de gode cheaters!
Avatar billede 2-maz Nybegynder
11. februar 2002 - 13:12 #1
CS-Guard er det bedste!
Avatar billede blackjack Nybegynder
11. februar 2002 - 13:13 #2
Jeg går ud fra det er CS du mener!! Der findes mange forskellige anticheatprogrammer, men nogle af de mest lovende er:

-CSguard, den tjekker HELE din HD igennem efter cheats.

-Jedi Anticheat, det smarte ved dette prg. er at du ikke skal have en klient, ligesom ved csguard, kørende i bagrunden, Jedi tjekker bare om du cheater eller ej, og ja det er ret effektivt!

-Paladin, mange troede at dette ville blive det største anticheatsprg., men nej, 4-5 dage efter det var kommet ud var der allerede fundet en genvej gennem det prg.
Avatar billede sargon Nybegynder
11. februar 2002 - 13:15 #3
ja det er CS jeg mener! :)
Avatar billede jailbird Nybegynder
11. februar 2002 - 13:19 #4
undskyld min indblanding, men hvad er en CS egentlig?
Avatar billede sargon Nybegynder
11. februar 2002 - 13:21 #5
det er COunter-strike *GG*
Avatar billede kapla Nybegynder
11. februar 2002 - 15:00 #6