Avatar billede wormie Nybegynder
09. februar 2002 - 15:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nex II mp3 forhandler i EU?

Er der nogen der kender en billig forhandler af Frontier Labs Nex II mp3 afspilleren indenfor EU.

Jeg ved godt der er danske butikker der sælger den, men tænkte at den evt. kan fåes billigere i andre eu lande...
Avatar billede pft Nybegynder
10. februar 2002 - 00:08 #2
Avatar billede mp3hardware Nybegynder
11. februar 2002 - 12:18 #3
Hej

Det er tænkeligt at du kan finde den billigere i andre lande, men så skal du også tænke på fragten, og så løber prisen op.

MVH Mp3hardware