Avatar billede hanna Nybegynder
04. februar 2002 - 15:40 Der er 4 kommentarer

icq

hey jeg har et mega problem når jeg snakker med en over icq kan jeg godt høre hvad de siger men de kan ikke høre mig...... håber jeg kan få noget hjæp.....

jeg kan høre min egen stemme når jeg snakker
Avatar billede prodic Mester
04. februar 2002 - 16:15 #1
Prøv evt. i en anden kategori end den der handler om 3D-programmer :-)
Avatar billede alsace Nybegynder
06. februar 2002 - 17:37 #2
Ganske rigtigt et off-topic spørgsmål. Men...

Jeg har nogle gange samme problem, men min situation er også lidt speciel så jeg ved ikke om der er noget at hente for dig.

Jeg bruger stricq klienten på min Amiga, og da den kun understøtter de gamle protokoller kan jeg kun se hvad folk skriver til mig hvis de benytter en windåze ICQ klient der er nyere end '99. Benytter de en af de gamle versioner, som bruger den gamle protokol kan vi kommunikere begge veje.

En anden ting kunne måske være hvis du sidder bag noget netgrej der kun tillader pakker den ene vej (eller *meget måske agtigt, da jeg ikker er særlig sikker i min sag på dette område* bruger WinXP og kører med den indbyggede firewall som så blokere for indkommende icq pakker).

-Alsace
Avatar billede zliber Nybegynder
07. februar 2002 - 05:01 #3
Hvis du ikke kan høre dig selv i tale i microfonen - så er det den der ikke er slået rigtigt til...
Prøv: KONTROLPANEL --> LYDE OG LYDENHEDER --> klik på fanen STEMME --> og under AFSPILNING AF STEMME så klik på LYDSTYRKE og kig igen under MICROFON og chek at der IKKE er hak i SLÅ FRA!
Avatar billede mr.punk Nybegynder
09. marts 2002 - 11:25 #4
æhm.... ligesom de andre tror jeg du får større hjælp i en anden kattegori :)

men ja se om microfonen er slået fra ... ellers prøv en geninstalation af icq... hvis det er 2001b kan der godt være lidt små fejl... har jeg selv haft problemer med