Avatar billede knuff Nybegynder
03. februar 2002 - 22:07 Der er 47 kommentarer og
1 løsning

børneporno

Hej!!

Hvor kan jeg finde børneporno??

200 point for et gyldigt svar!!!
Avatar billede 7th Praktikant
03. februar 2002 - 22:09 #1
Luk !!!
Avatar billede realone Nybegynder
03. februar 2002 - 22:09 #2
LUK det her spm ..
Avatar billede nairb Nybegynder
03. februar 2002 - 22:09 #3
Syge svin. Dårlig "joke"
Er anmeldt..
Avatar billede whatever Nybegynder
03. februar 2002 - 22:09 #4
Vil du gerne anmeldes????
Avatar billede snigermunken Nybegynder
03. februar 2002 - 22:10 #5
du er anmeldt
Avatar billede taskmgr Nybegynder
03. februar 2002 - 22:10 #6
http://www.det_er_en_dyr_fornøjelse_at_betale_sig_for_en_sag_som_den_der.net

Jeg syn's personligt at du skulle ha' så mange rå tæsk!
Avatar billede circles Nybegynder
03. februar 2002 - 22:10 #7
Sviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
Eksperten´s admin har dit ip nummer i databasen, og kan give den til politiet og de kan finde frem til din computer!
Avatar billede knuff Nybegynder
03. februar 2002 - 22:10 #8
anmeldes? til eksperten?
Avatar billede nairb Nybegynder
03. februar 2002 - 22:11 #9
Er anmeldt igen igen..
Avatar billede knuff Nybegynder
03. februar 2002 - 22:12 #10
Jeg har ikke gjort noget.. spurgte jo bare.. og har ikke noget af det
Avatar billede djsvend Nybegynder
03. februar 2002 - 22:12 #11
Er du dum eller hvad, til politiet og hvad de hedder allesammen

BørnePornoRingen tror jeg faktisk det hedder...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. februar 2002 - 22:12 #12
er dit liv så fattigt at du skal lave denne slags indlæg for at få indhold i dit liv
Avatar billede knuff Nybegynder
03. februar 2002 - 22:12 #13
ok lukket
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2002 - 22:13 #14
ameldt!!!
Avatar billede nairb Nybegynder
03. februar 2002 - 22:13 #15
Too late du bliver slettet, med rette....
Avatar billede thaman65 Nybegynder
03. februar 2002 - 22:15 #16
Det er nok ikke ligefrem dette eksperten skal bruges til.
Avatar billede snigermunken Nybegynder
03. februar 2002 - 22:15 #17
Det er han nok ret ligeglad med han er nyoprettet, men du er sgu da for syg i hoved og spørger efter sådan noget.
Avatar billede knuff Nybegynder
03. februar 2002 - 22:17 #18
lol slap af man.. skulle sqda bare se hva i ville sige til det.. gå da amok man.. bliver sikkert slettet men skulle da bare tjekke hva jeres reaktion var..
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2002 - 22:18 #19
knuff> som du nok har fundet ud af nu - er dette et seriøst IT-forum og godt er dette fri debat - men der er dog grænser :(
Avatar billede nairb Nybegynder
03. februar 2002 - 22:19 #20
Syg form for humor. Der er visse ting man ikke spøger med...
Avatar billede knuff Nybegynder
03. februar 2002 - 22:20 #21
Klart.. Jeg ved det da.. Jeg bliver slettet og det er jeg klar over.. Jeg har læst jeres regeler 1000 gange fordi min ven er herinde os.. og som sagt var dette bare for sjov..
Avatar billede knuff Nybegynder
03. februar 2002 - 22:20 #22
nairb slap af for fanden.. Det er jo ikke din moster der er død vel
Avatar billede qzar Nybegynder
03. februar 2002 - 22:21 #23
Knuff > Visse mennesker tænker ikke kun på sig selv og deres famillie...Du er åbenart ikke en af dem!
Avatar billede snigermunken Nybegynder
03. februar 2002 - 22:22 #24
Der er sgu da ikke noget sjovt i at spørger om børne porno... kan du ikke se det?
Avatar billede knuff Nybegynder
03. februar 2002 - 22:22 #25
qzar fat noget.. læs det jeg har skrevet.. jeg mente det jo ikke.. Jeg skulle finde noget virkeligt ledt at spørge om og det her var det ledeste jeg kunne finde..
Avatar billede qzar Nybegynder
03. februar 2002 - 22:26 #26
Det er dig der skal fatte noget din fucking pædofile stodder.....Jeg er totalt fucked up ligeglad om det var en "joke".......Kan man finde på sådan noget her uden af få bræk fornemmelser i munden trænger man til en tur på den lukkede!
Avatar billede snigermunken Nybegynder
03. februar 2002 - 22:28 #27
kunne ikke havde sagt det bedre selv.
Avatar billede knuff Nybegynder
03. februar 2002 - 22:28 #28
FOR HELVEDE din lamme nar.. Jeg skulle finde det klammeste og det ledeste jeg kunne finde og det var jo det.. Jeg er ikke pædofil eller andet klamt, men en syg joke skal fandme os til nogle gange.. jeg indrømmer at denne var en del over grænsen men hva faen,, ville se jeres reaktion
Avatar billede djsvend Nybegynder
03. februar 2002 - 22:31 #29
Tror ikke rigtigt du har noget at sige til dit forsvar... Bare se at forsvind her fra oki?

SKRID!
Avatar billede 7th Praktikant
03. februar 2002 - 22:31 #30
Ja gode undskyldninger og bortforklaringer er der nok af.
Avatar billede knuff Nybegynder
03. februar 2002 - 22:31 #31
luk skodderne din lamme unge.. fat brikker
Avatar billede knuff Nybegynder
03. februar 2002 - 22:32 #32
bah.. har lukket spørgsmålet.. i er simpelthen for nærtagende
Avatar billede snigermunken Nybegynder
03. februar 2002 - 22:33 #33
Kan du ikke bare skride?? Nu har du set vores reaktion så har du ikke mere at gøre her FARVEL
Avatar billede djsvend Nybegynder
03. februar 2002 - 22:34 #34
Ja smut
Avatar billede qzar Nybegynder
03. februar 2002 - 22:35 #35
Tror nok at de fleste brugere herinde fra er imod dig så jeg råder dig personligt til at smutte inden det udvikler sig til andet end en joke!
Avatar billede nuki Nybegynder
03. februar 2002 - 22:39 #36
Eksperten.dk stedet hvor eksperter mødes!
Knuff tror det er Pædofilen.dk stedet hvor Pædofile mødes.
Det er jo ikke helt sådan Eksperten er ment vel.

Så smut lige psykolog.

-Nuki
Avatar billede nuki Nybegynder
03. februar 2002 - 22:39 #37
Ups Så smut lige til en psykolog
Avatar billede djsvend Nybegynder
03. februar 2002 - 22:44 #38
Ja, eller smut lige psykopat...
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
03. februar 2002 - 23:04 #39
det er endnu mere sygt at gøre det til en joke, fordi du ville "se jeres reaktion"
og sådan en syg joke tror jeg at alle på eksperten.dk sagtens kan undvære.
Avatar billede runeevers Nybegynder
04. februar 2002 - 11:16 #40
Meld dig ind i www.danpedo.dk/

De har vist nok en masse interne fileshare møder :-D
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. februar 2002 - 20:04 #41
Du ville "bare se vores reaktion", hvad brokker du dig så over? Nu har du jo set vores reaktion, vi anser dig for at være en syg stodder.
Avatar billede mryom Nybegynder
06. februar 2002 - 10:52 #42
Jeg tror ikke du ska oprette ét eneste her igen...
Du er jo syg i hovedet... Here http://www.anmeldelse.politi.dk/ meld dig selv, jeg tror sgu du er dem eneste der kan se det sjove i det!!!

easysoft_studios>>> Hejsa,lang tid siden jeg har hørt noget til dig!!!
Avatar billede runeevers Nybegynder
07. februar 2002 - 20:59 #43
Aj come on da..

Ikke fordi jeg syntes han er morsom, men syntes i ikke at der går lige lovlig meget hønsegård i den hver gang nogen fyrer nogen lamme sætninger af?

/r - med håndklaver og charme
Avatar billede bbrockie Nybegynder
07. februar 2002 - 21:01 #44
runeevers>> Der er vist en stor forskel på nogle lamme sætninger og nogle klamme! :o)
Avatar billede runeevers Nybegynder
08. februar 2002 - 10:08 #45
Aj come on da..

Ikke fordi jeg syntes han er morsom, men syntes i ikke at der går lige lovlig meget hønsegård i den hver gang nogen fyrer nogen (k)lamme sætninger af?

/r - med håndklaver og charme
Avatar billede snigermunken Nybegynder
08. februar 2002 - 17:10 #46
runeevers jeg syntes personligt at det er godt at se at folk reagere på den måde de gør i denne tråd, det viser de er gode mennesker.

Og du kan havde ret, men ikke i denne sammenhæng. Jeg syntes det er sygt at fyre sådan noget pis af som en joke for at se hvordan vi ville reagere.
Avatar billede knuff Nybegynder
13. februar 2002 - 13:30 #47
helt ærligt.. jeg kan da ikke se det morsomme i at sætte et spørgsmål ud mere.. jeg ved sguda godt at det var noget lort at gøre.. men for fanden i flipper ud.. det er jeg os forståelig over for.. men slap af man.. jeg mente jo minus med det.. men jer om det.. har lukket spørgsmålet og jeg kan ikke gøre så meget mere.
Avatar billede resten Nybegynder
12. marts 2002 - 20:33 #48
Brugeren er deaktiveret.