Avatar billede 3xs Nybegynder
03. februar 2002 - 15:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fra Venyl til CD

Vi står i øjeblikket med et mindre problem. Hvordan kan man overføre lyden fra LP'er til CD'er?

Vi har anskaffet en converter kaldet "Phono PreAmp", og lyden er da også kommet så langt som til lydkortet. Hvordan får man "optaget" musikken, og får den lagt i en fil?

Problemet består altså ikke i at optage på CD'er mv., men i at få lyden lagt i filer, som kan brændes på CD'en.
Avatar billede Beach Mester
03. februar 2002 - 15:59 #1
Klik ind her:
http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=169507
Der er en lille "opskrift" som kan hjælpe dig på vej!

//Beach
Avatar billede mp3hardware Nybegynder
11. februar 2002 - 12:25 #2
Hej

Det er en rigtig smart ting, med at lægge sine gamle LP'er over på sin computer.

Til det kan vi forslå bl.a cooledit
Du kan se nogle andre programmer her også

http://download.cnet.com/downloads/1,10150,0-10001-103-0-1-7,00.html?tag=srch&qt=sound+edit&cn=&ca=10001

MVH og god fornøjelse MP3hardware
Avatar billede 3xs Nybegynder
29. august 2002 - 19:33 #3
Har ikke rigtigt kunne bruge noget af det... Men ellers tak for hjælpen!