Avatar billede triumfthye Nybegynder
10. juni 1999 - 22:32 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Afbryde lyd på modem

Hvordan afbryder man den modbydelige støj fra modemet under opkobling, når det ikke har effekt at slå lyden fra i modemopsætningen (alle de normale muligheder i Win98)? Modem: US Robotics Sportster Flash.
Avatar billede cybles Nybegynder
10. juni 1999 - 22:40 #1
Læg et håndklæde om det.
Avatar billede bubby Nybegynder
10. juni 1999 - 22:45 #2
Du skal finde en streng som du skal angive i modemegenskaberne
Avatar billede cybles Nybegynder
10. juni 1999 - 22:47 #3
Træk den e,v,t ud af håndlædet.
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 1999 - 23:02 #4
Inde under egeskoaber for modem har du en reguleringsknap.
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 1999 - 23:12 #5
Vrøvl Gå ind under egenskaber for IE. Her går du så ind under forbindelse > indstillinger > Egenskaber > Konfigurer > slå højtalerstyrken fra. Sådan.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. juni 1999 - 00:19 #6
hmmm er der ikke en volume knap på modemet? det er der på vores USR 33.6
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 1999 - 00:37 #7
Nej ikke på selve modemet. Under egenskaber for modemet. Jeg bruge Mwave indbygget 28.8 og Amitech 56. Begge har en volumeknap under egenskaber for modem.
Avatar billede hanne-rk Nybegynder
11. juni 1999 - 00:55 #8
hej en tosset måde som fatisk virker:
kik på modemet (hvis extern=skil det først ad) find en lille rund dims på str. med en 25 øre = højtaleren, tag et søm/nål, slå den ned i det lille bitte hul i midten, derved ødelægger deu højtaleren membram (eller hvad det nu hedder) DET VIRKER FAKTISK
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. juni 1999 - 01:04 #9
hanne>> du er da en lidt voldsom/destruktiv kvinde *GG*
Avatar billede cybles Nybegynder
11. juni 1999 - 01:08 #10
øhh må nok give cyberesben ret :-) du er garrenteret STOR og så arbejder du på en maskinfabrik.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. juni 1999 - 01:15 #11
eller er bombe-afmontør *GG*
Avatar billede cybles Nybegynder
11. juni 1999 - 01:21 #12
Jeg troer hun er en af de her arbejdsløse, som er på et af de her ,'lær dig selv at kende kursus' og der har hun så gået og svejset et par år med undtagelse af når hun har brugt lidt tid til at pille ved modems og sådan noget.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. juni 1999 - 01:28 #13
hmm ok du kender hende måske personligt?
Avatar billede benny.dk Nybegynder
11. juni 1999 - 08:33 #14
Hvad med initstreng ATK0?
Avatar billede dres Nybegynder
11. juni 1999 - 08:35 #15
Sæt et par hovedtelefoner til dit moden
Avatar billede triumfthye Nybegynder
11. juni 1999 - 09:10 #16
Tak til bubby og benny.dk, som fik mig til at støve kommandosæt igennem og finde den rigtige streng (M0)!
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 1999 - 10:27 #17
Hvad med at købe et modem med lyddæmper!
Avatar billede assos Nybegynder
12. juni 1999 - 00:50 #18
Hej Triumfthye

Jeg har det samme modem og det samme problem jeg fik det løst ved at instalerer det igen og slå lyden fra under instalering
det virket for mig måske det kan virke for dig

jeg har nu købe nyt motherbord asus a5b og der var der ikke nogen problemer med lyden jeg kan nu skrue op og ned som jeg vil

mvh assos
Avatar billede Dan Nim Seniormester
20. juni 1999 - 00:46 #19
hvorfor ikke bare sætte en streg til modemet :

m=0

Nix lyd mere :o)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 03:49 #20
jeg synes nu hannes svar var smartere ;-)))