Avatar billede henrik22 Nybegynder
31. januar 2002 - 21:11 Der er 1 løsning

Matrox G450 ETV

Jeg har installer et Matrox G450ETV grafikkort i min computer, herefter har en ikke kunne få den til at give en lyd fra sige ?

Jeg har installer grafikkortet, og har koblet det kabel der følger med grafikkorte sammen med midt lydkort, ved at forbinde grafikkorte særlige kable med hvorpå de er tryk ”audio out” med lydkortet ( Linie in) den blå. Og herefter har jeg ikke hørt en lyd fra min computer.

Hvad skal jeg gøre?

Jeg har installer et Matrox G450ETV grafikkort i min computer, herefter har en ikke kunne få den til at give en lyd fra sige ?

Jeg har installer grafikkortet, og har koblet det kabel der følger med grafikkorte sammen med midt lydkort, ved at forbinde grafikkorte særlige kable med hvorpå de er tryk ”audio out” med lydkortet ( Linie in) den blå. Og herefter har jeg ikke hørt en lyd fra min computer.

Hvad skal jeg gøre?

P.S. Jeg har også et CineMaster DVD Playback Card c-3.0
Avatar billede henrik22 Nybegynder
16. februar 2003 - 14:27 #1
Jeg lukker spørsmålet !!