Avatar billede onmouse Nybegynder
31. januar 2002 - 13:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opsætning af Realserver 8

Jeg har tidligerer forsøgt mig med Realserver 8 ( prøve udgaven ) men har ikke fået den til at kører, tror jeg !

Jeg har forsøgt at lave live streaming på følgende måde, afspillet CD i mit rom drev, brugt Realproducer til live broadcasting, sat den til surestream 28 og ISDN, sendt signalet til port 4040, og kaldt filen live.ram, det ser ud til at virke. Jeg kunne se i monitor vinduet på Realservereren at der var et signal. Jeg har også prøvet om jeg kunne hører det streamede signal i Realplayer, men nej den kan ikke finde serveren.

Det hele kører på samme PC under Windows 2000, jeg har ADSL med fast IP.

Er der nogen der har en løsning/ opsætning til hvordan jeg får det til at virke !
Avatar billede onmouse Nybegynder
31. januar 2002 - 23:14 #1
har selv fundet ud af det
Avatar billede natsprinter Nybegynder
25. marts 2002 - 15:36 #2
Nu når du har givet dig selv 200 point, kunne du så ikke fortælle hvordan du har løst problemet ?? - man er jo interesseret !