Avatar billede 101186 Nybegynder
30. januar 2002 - 17:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opstilling af links kategorier... Hvordan?...

Hej. Jeg har en portal liggende på www.startlinket.dk
Den bruger systemet PostNuke som er et kæmpe php portal system.
Jeg har dog besluttet mig for at lave mig et selv da jeg ikke kunne lide det andet.
Men hvordan laver man en while kode som kan sætte kategorier og underkategorier op på samme måde på på min portal?
Her er lidt af hvad jeg har prøvet. Vær venlig heldst at bringe alt det at der skal være inde i whilen. Så kan jeg bagefter selv læse det igennem og vil lære en masse af det. Tak.

$kategorier = mysql_query("SELECT * FROM links_kategorier ORDER BY titel") or die ("Der opstod en fejl");
while ($kategorier2 = mysql_fetch_array($kategorier)) {
echo "$kategorier2[titel]<BR>";
}
Avatar billede razor Nybegynder
30. januar 2002 - 17:21 #1
Du kan vel bare kigge i koden til PostNuke ?
Avatar billede 101186 Nybegynder
30. januar 2002 - 18:12 #2
Nej... For det er virkelig alt muligt kæmpe stort noget...
Det er umuligt at finde noget dér at man kan bruge til noget da den bruger alle mulige systemer...
Koderne er jo flere km lange!...
Avatar billede jamal_s Nybegynder
30. januar 2002 - 18:40 #3
du sådan her ?

Kategori:
Subkategori

Kategori:
Subkategori

osv...........
Avatar billede jamal_s Nybegynder
30. januar 2002 - 18:44 #4
du sådan her = du mener sådan her ?
Avatar billede 101186 Nybegynder
30. januar 2002 - 21:47 #5
Ja, noget lignene og så i to spalter. Ligesom på www.startlinket.dk
Avatar billede 101186 Nybegynder
30. januar 2002 - 23:17 #6
Nu fandt jeg ud af at sortere det i kategorierne. Men hvordan sætter jeg dem så op i top spalter?
Avatar billede 101186 Nybegynder
20. februar 2002 - 19:55 #7
Nu lukker jeg...